na lange afwezigheid denk ik maar dat ik terug wat actiever ga worden
hey wederom
Collapse
X
-
doelen? trug wat droger worden.
ik had ergens al eens verteld over het probleempje dat ik had aan mn achterwerk. Het is allemaal niet op de makkelijke manier kunnen opgelost worden. Het bleek niet om een abces te gaan maar om een fistel (haarnetcyste op wikipedia voor de geinteresseerden).
Het is dus uiteindelijk tot een operatie gekomen waarbij ze toch wel een heel stukje vlees hebben weggesneden tot bijna op mijn staartbeen. Heb er een foto van maar zal die jullie besparen .
heb dus 3 weken volledige platte rust gehad en dan nog eens 3 weken zeer weinig beweging. Ben toen ook meer beginnen eten en snoepen (weinig wilskracht i know maar wat moet je een hele dag in de zetel??) en ben een slordige 7-8kg bijgekomen daardoor. Heb nu eenmaal aanleg om dik te worden ...
door de delicate plaats waar ik nu dat litteken heb (is nog beenhard en kan nog openscheuren een tijdje) mag ik nog altijd geen bewegingen doen waardoor er veel tractie op de wonde komt en ook nog altijd niet fietsen.
Mijn huidige doelstelling bestaat erin trachten wat gewicht te verliezen door op mijn eten te letten en af en toe te gaan joggen (maar daar krijg ik altijd lage rugpijn door).
ik kan dus nog niet veel doen omdat de meeste oefeningen wel druk zetten op de wonde en de rest van de oefeningen lig ik met al mijn gewicht op mn achterwerk/rug (buikspieroef)
Comment
-
toen hield ik het forum nog wel in het oog was gewoon even gestopt met trainen en op voeding te letten. Was trouwens voor ik wist dat er een operatie aankwam, toen dacht ik dat ik er na een 2-tal weken vanaf ging zijn...
hoe verander je trouwens je avatar? ik heb een nieuwe geupload, hij gaf geen foutmelding maar toch veranderd er niets?
Comment
-
Je hebt je profielafbeelding en je schermafbeelding. Heb je je profielafbeelding alleen gewijzigd? Je schermafbeelding is namelijk je avatar."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment