Hallo allemaal

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hallo allemaal

Hi, ik ben nieuw op deze site en hoop er heel veel info te kunnen inwinnen.
    Ik ben aangenomen om een nieuwe sportschool te runnen en daarbij ga ik natuurlijk vele mannen en vrouwen begeleiden.
    Vooral trainingschema's ben ik naar op zoek voor zowel dames als pas startende heren.
    De eigenaar is bekend in de training gebeuren, maar heeft vaak alleen voorbeelden van gerouteneerde sporters.
    Maar nieuwe sporters kunnen niet alles direct zwaar beginnen.
    Zo te zien zijn er heel weinig vrouwen op deze site, jammer maar ik vind het tot zover al interessant dus.....

en niet zeuren maar ff de stickys lezen, voor mannen én vrouwen gelden dezelfde richtlijnen. Daarnaast is er in de sticky's speciaal uitgelegd hoe met beginnens om te gaan.
    Maar als je een sportschool mag runnen had je toch al lang veel kennis moeten hebben?
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post

en niet zeuren maar ff de stickys lezen, voor mannen én vrouwen gelden dezelfde richtlijnen. Daarnaast is er in de sticky's speciaal uitgelegd hoe met beginnens om te gaan.
      Maar als je een sportschool mag runnen had je toch al lang veel kennis moeten hebben?
      +1 die daar aan denkt..

Comment

Welkom!
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Welkom. Hopelijk vind je hier veel wat je kan gebruiken in het begeleiden van mensen.

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post

d8 ik ook

welkom
            Calisthenics / Street workout

Comment

Welkom gehete...

Comment

Welkom! En er zijn hier ook aardig wat vrouwen met kennis van zaken hoor.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

welkom
                  44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
                  ....

Comment

Ik vind het runnen van een sportschool best wel een verantwoordelijkheid.

Mensen begeleiden is niet niks. Mensen geloven vaak heilig wat je zegt.
                    Dus het is natuurlijk heel belangrijk dat je weet waar je over praat.

Goed dat je jezelf wel wil informeren over alles wat je moet weten.

Verder welkom en heel veel succes
                    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Welkom!!!

De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.

Comment

welkom al ben je inmiddels wat inactief aant worden

Comment

welkom,
                          veel plezier op het form,

Comment

Welcome
                            Blijf echt zoals blijf jezelf

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies