Hallo allemaal:D

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hallo allemaal:D

Hallo allemaal,

Ik heb me gister aangesloten bij dit forum bevalt me tot nu toe goed. Een leuk forum met heel veel nuttige informatie maar ook leuke dingen. Waar ik veel wijzer van geworden ben en nog ga worden.

Nu een beetje over mezelf. Ik ben arno ben 17jaar 71kg 1m73cm ben nu een maandje of 6-7 echt serieus bezig met fitness. Mijn doel is om denk als velen die beginnen om ''breed en sterk te worden'' ik heb/ga mij hier 100% voor inzetten, en mede door dit forum natuurlijk halen. Ben nog jong en fris dus heb er veel vertrouwen in. Na 20posts zal ik proberen om een paar foto's up te loaden. De oefening die ik graag doe is bankdrukken omdat ik het leukste vind en het sterkste in ben. Zijn er nog dingen die je van mij wilt weten stel ze gerust
    Last edited by Mr007; 08-10-2009, 22:42.

Welkom gehete...

Comment

Welkom!
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Welkom Mr007 Nou als jij je 100% inzet zal het best goed komen hoor. Succes.

Comment

Welkom
          Who's the Chef

Comment

Welkom!
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

welkom
              44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
              ....

Comment

welkom,
                veel plezier op het form,

Comment

Welkom
                  Mind is everything.

Comment

welkom

Comment

De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X