voorstellen want.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voorstellen want.

Hoi, mijn naam is Rudi.
    Knulletje Ruud is er even niet, hij is onderweg naar Indonesia wegens een werk ongeluk daar. En daar voelt hij zich dan weer verantwoordelijk voor.
    Ik heb tijdelijk zijn computer gekregen. Als ik bij hem was keek ik wel eens mee op deze site.
    Ik heet Rudi, en had al 10jaar niets meer aan de sport gedaan.
    Ben pas weer rustig aan begonnen met de sport. Ook wel aangestoken door Knul. De rotzak. Mag ik ook niet zeggen hij is goed bezig. Nu ik nog.
    Mijn leeftijd is 62, en ben geboren op 27-07-1947.
    Ik weeg een kleine 100kg, met weet ik veel hoeveel vet. Ik denk zelf ongeveer 14 procent. Kan ook wel iets minder zijn.
    Ik heb net geprobeerd de naam tijdelijk te veranderen maar dat is niet gelukt omdat het systeem zegt dat er al een lid is met dit Email adres..
    Sorry voor de verwarring.
    Ik weet de regels en heb ze goed doorgelezen.
    Hopende dat hij snel terug komt en ik met hem weer mag verder trainen. Zover dat mogelijk is tenminste. Heb al jaren met hem getraind maar wel wat minder intens. Kon hem toen al niet bijhouden en nu al helemaal niet meer.
    Ga ik ook echt niet proberen. Maar het is wel een hulp met weer opstappen en doorzetten.

Ikke nie snap...
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Wat snapt u niet.

Comment

misschien is het makkelijker om een eigen account aan temaken
        scheelt ook een hoop in de verwarring :P

maar iig welkom
        je kan trainen voor een sixpack, of neem een sixpack voor een bierbuik...

Comment

Welkom, je kan wel beter zelf een account maken dan kan je ook posten als Knulletje terug is
          Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Welkom dat zo ie zo.

Het is misschien makkelijker als je zelf even een acount aan makt.
            Als Ruud dan weer terug is kan je ook gewoon verder op je eigen acount.

Who's the Chef

Comment

OK. Ik ga niet in zijn laptop zitten roeren. Hij vind alles prima. Maar het is niet het type knulletje waar ik problemen mee wil. Het probleem had ik al uitgelegd. Maar goed ik ga al weer.

Comment

inderdaad even een eigen accountje aanmaken zorgt ook voor minder verwarring. Maar wat heb je dan al eens uitgelegd?

iig welkom!
                Last edited by The Phoenix; 09-02-2010, 12:13.

Comment

naast de actieve discussies staat uitloggen. vervolgens kan je een eigen account aanmaken!
                  Benen trainen hoeft niet in Spanje, daar voetballen ze allemaal

Comment

Geef even je eigen emailadres op, en je kunt een heel eigen account creëeren. Scheelt veel verwarring inderdaad.

Hoe dan ook: welkom voor nu.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Welkom Rudi!
                      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

welkom

Comment

Welkom Ruud, ouwe deugniet!

Comment

Ruud en Rudi..
                            Owner of the Iron Playground.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse