Mijn voorstelling :P

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn voorstelling :P

Heey iedereen,

Ik ben dick, 21 jaar en ja ja kantoorpikkie. Sporten was voor mij, tot begin februari, onbekend en een groot zwart gat. Nog nooit gesport op de gym van middelbare school na. Om kort te zeggen: een ideale rampformule of niet soms, en toch heb ik nog een redelijk conditie, waardoor is voor mij een groot vraagteken.

Maar goed... eens moet wijsheid komen dus ben ik begonnen met krachttraining, de reden waarom ik begon is omdat ik na 10 jaar blowen geheel gestopt ben met die stomme (zoals ik het nu bekijk, kansloze) bezigheid en op zoek ging naar jaja... een hobby! En ik heb hem gevonden

Ik doe nu 3x in de week aan krachttraining, heerlijk die spierpijn het gevoel dat je weer eens leeft! Begin vooral de eerste 6 tot 12 maanden, kijkend hoe het zich ontwikkeld met fullbody en vervolgens zwaar in de split :P Ik zal ook lekker rond neuzen op dit forum om een wat optimaal schema op te stellen en mijn voeding aan te passen.

Op deze site kwam ik via xxlnutrion welke mijn broer me had voorgedragen. Echter ga ik nog geen sportvoeding toepassen op aanraden van een vriend van me die al jaren aan krachttraining doet en ondertussen moeiteloos 130kg schuin bankdrukt. Conclusie, de eerste tijd mijn lichaamseigen stoffen flink opmaken (of uitputten? :P) totdat het wel noodzakelijk is mits ik dus niet slaag om mijn voedingspatroon ook flink aan te passen.

Wat mijn precieze doel is bekijk ik in de loop van de tijd het begin is in ieder geval alles flink oppompen...

Wat een verhaal
    Last edited by Di_i-La; 14-02-2010, 11:46. Reason: typfouten
    Sinds mijn 14de nog nooit aan sport gedaan! Bizar hé :P ì.í
    BP 2x50 (10x30), MP 2x40 (10x30) 2e week :P

welkom

Comment

Welkom!
      Goed dat je nog niet begint met allerlei supplementen en eerst je voeding op orde wil hebben
      @ ketIF

Comment

Dankje Is het aan te raden om daar, ook als beginner, direct naar te kijken?

Comment

Originally posted by Di_i-La View Post
          Dankje Is het aan te raden om daar, ook als beginner, direct naar te kijken?
          Als beginner ga je snel vooruit, zelfs als je voeding niet echt goed is. Maar hoe sneller je hiermee begint hoe sneller je er ook aan gewent geraakt. Dus best even stickies lezen en schemaatje opmaken
          @ ketIF

Comment

Ik ben dick, 21 jaar en ja ja kantoorpikkie. Sporten was voor mij, tot begin februari, onbekend en een groot zwart gat. Nog nooit gesport op de gym van middelbare school na. Om kort te zeggen: een ideale rampformule of niet soms, en toch heb ik nog een redelijk conditie, waardoor is voor mij een groot vraagteken.

Nog nooit bezig geweest met sport een ramp formule?
            Helemaal niet.
            Jouw spieren reageren heel snel dat zal je zien.

Comment

Welkom Dick.
              "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Ok bedankt ik zal vandaag al eventjes het een en ander uitzoeken en een eerste opzet voor een schema maken, klein probleem kan zijn dat ik vrijwel geen fruit lust maar daar is vast een alternatief of oplossing voor of niet?

Comment

Is een whey protein shake trouwens wel (als enigste supplement dan tijdens beginfase) aan te raden direct na het 'ontwaken'?

Comment

Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                    Go heavy or go home!

Comment

Ok bedankt ik zal vandaag al eventjes het een en ander uitzoeken en een eerste opzet voor een schema maken, klein probleem kan zijn dat ik vrijwel geen fruit lust maar daar is vast een alternatief of oplossing voor of niet?
                      Geen probleem, fruit is zelfs wat overrated. Gewoon veel groenten eten (en evt multivitamine).

Is een whey protein shake trouwens wel (als enigste supplement dan tijdens beginfase) aan te raden direct na het 'ontwaken'?
                      Als je niet genoeg eiwitten binnenrkijgt door je voeding kan je idd gewoon whey gebruiken. Makkelijk en lekker
                      @ ketIF

Comment

Wilkommen
                        > vetpercentage : 19 %, > Gewicht : 114,5 kg, > Leeftijd : 22, > Lengte : 187 cm
                        BP: 1x120 kg, SQ: 6x160 kg, DL: 1x190 kg, Still bulking

Comment

Welkom
                          <------ BB Gun doet auw!

Comment

welkom

Comment

Welkom!
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X