hallo allemaal ik ben jeffrey en ben nu 1 jaar aan het trainen en het was moeilijk een goed schema te volgen maar nu heb ik mijn eigen schema op mijn maat zeg maar ik ben in dit jaar 5 kilo in spiermassa aangekomen en zonder die potjes en pannetjes, 1 tip van mij zorg dat je gezond leeft en eet veel kipfile,rijst en groente en train met je verstand dan komt het wel goed,DOE NIET TE GEK!!!!.
gebruik je verstand
Collapse
X
-
Uhm...what's your point want ik zie het niet.
Je doet alsof 5kg spiermassa er bij in 1 jaar tijd veel is. Dat is het niet tenzij je al heel wat jaren traint.
En wat heeft verlies er mee te maken? Wie heeft er spiermassa verloren?
Comment
-
Sinds 1 jaar begonnen met trainen en 5 kg aangekomen. Niet denderend, verre van zelfs.
In het eerste jaar kun je met goede voeding 10-12 kg aankomen. Hardgainer of niet.
En je eet veel kip rijst en groente, geen vetten?
Hoe eet je kip en rijst zonder potjes en pannen? ?Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
Go heavy or go home!
Comment
-
Welkom en thnx voor deze bijzondere kwaliteitsinjectie aan bodynet, nu kan iedereen lezen hoe het moet.
Wil je misschien even je schema posten want 5 kilo spieren in een jaar is best wel imponerend hoor, ben benieuwd hoe je dat voor elkaar gekregen hebt.
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
15 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
2 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
22 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
18 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
21 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment