Aangenaam!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Aangenaam!!

Hallo hallo ... ik ben halve 22 jaar uit Maastricht
    Ik train al  vanaf m'n 16e met pauzes ertussen. Tussen m'n 17e en 19e heb ik eigenlijk helemaal niet getrained en daarna 2 jaar weer getrained tot 4 maanden geleden.
    In die tijd dat ik niet getrained heb woog ik plotseling 116kg en nee niet aan spiermassa :P. Daar wilde ik dus wat aan gaan doen!!! Een tijdje geleden vroeg een vriend van me om samen met hem te gaan kuren , maar heb altijd tegen mezelf gezegd dat ik die shit nooit zal doen. Na wat langer nadenken ben ik toch een beetje nieuwsgierig geworden en nu wil ik ook weten wat ik mag/kan gebruiken om zo snel mogelijk droog te worden en wat extra spiermassa te kweken. Weet iemand misschien waar ik m'n informatie vandaan kan halen wat al die middelen met je lichaam doen , dus de werkingen en bijwerkingen ... (Dit "medicijn" doet dit met je en dit zijn de bijwerkingen)
    Ik wil op de meest "gezonde" manier zo snel mogelijk droog worden.Welke middeltjes kan ik hiervoor gebruiken etc. .... zo'n dingetjes allemaal ya know!!  
    Hopelijk kan iemand me hierbij helpen...
    I wanna be a beatboxer when I grow up ...

Welkom ...

Misschien eerst een fatsoenlijk dieet beginnen.
    Voordat je aan de middeltjes gaat...

Comment

allereerst natuurlijk;welkom hier,halve!

wat purple al zegt;dieet is natuurlijk nummer 1 en cardio een hele goede nummer 2!

voor de rest moet je heel veel research doen voordat je anabolen gaat gebruiken want het zijn geen vitamientjes waar je zomaar mee aan de slag moet gaan.

we kunnen je heel veel tips geven maar je zal je vragen dan iets specifieker moeten stellen omdat er zoveel info is op alle gebieden dat we niet in een post jou alles kunnen vertellen.

maar je bent hier op het goede adres om alles te weten te komen wat je maar wilt.

greetz

Comment

welkom!
        info genoeg hier

Comment

Welkom halve en hier is idd genoeg informatie te vinden wat betreft voeding en trainingsschema's de dingen waarin jij je zou moeten verdiepen ipv direct naar de as te grijpen, het is zoals arie zegt het zijn geen vitamientjes waar je zomaar moet naar grijpen. Met een goed dieet en cardio schema kom je al een heel eind

grtz
          stil growing

Comment

welkom
            I live to end the game

Comment

Welkom

Comment

thx voor de snelle reacties ...
                Ik ben ook van plan eerst de doktor te raadplegen voordat ik met die middeltjes begin.
                Het probleem is dat ik TE veel van lekker eten houd , maar het is natuurlijk het een of het ander.
                In het verleden is het me ook al gelukt om 20 kg kwijt te raken m.b.v Herbalife , dus 'k denk dat ik me dat ook maar eerst ga aanschaffen. In ieder geval thx for the advice!!!

Comment

Ja maar als je teveel van lekker eten houdt.. dan helpen die middeltjes ook allemaal niet... Uiteindelijk komt het er toch op neer dat als je een bepaald gewicht wil houden je daar ook op zou moeten aanpassen... Enje kan natuurlijk niet altijd maar middeltjes gebruiken.

Misschien een idee om hier te posten wat je zoal eet op een dag.. zodat er hier een paar advies kunnen geven.

Er zijn natuurlijk ook heel veel lekkere dingen waarvan je niet zo veel aanzet.

Comment

Welkom. Kijk eens op de site van het Necedo wat de bijwerkingen van a.s. zijn. Hier is ook wel meer nuttige informatie te vinden.
                    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

M'n voeding op een normale dag:
                      s'ochtends: 4 sneetjes bruin brood + kaas + vlees
                      s'middags: rijst + vlees (meestal kip) + groenten
                      s'avonds: rijst + vlees of vis + groenten
                      s'weekends: om de week aardappelen of pasta
                      En drinken .. meestal jus d'orange of andere vitaminendrankjes

Ik eet en drink bijna elke dag hetzelfde en in het weekend wel es een pizzaatje of broodje kebab

Comment

ik zie dat je maar 3x per dag eet?

das veel te weinig aangezien er nix zo anabolisch werkt als eten!

begin nu meteen maar met 6x per dag eten want dat is de basis van elke bodybuilder,als je nog niet 6x per dag eet moet je nog lang niet denken aan anabolen omdat je eerst je voeding goed moet doen en daarna pas moet denken aan a.s.

greetz

Comment

Volg het advies van Arie op, je moet zeker vaker per dag gaan eten.

Kun je ook even vermelden wat je zoal eet, hoeveelheden enz.

Rijst, vlees en groenten zegt niet zoveel. Hoeveel vlees eet je en wat voor vlees.
                          Als je wat duidelijker post wat je zoal eet kunnen wij je helpen om dit te verbeteren zodat je meer gains kan maken.
                          Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Welkom en veel plezier hier, gaat vast wel lukken.

Dat je van veel en lekker eten houdt maak ik niet bepaald op uit je eetschema trouwens...
                            Begin maar met veel lezen over voedings- en trainingsschema's en idd zoals al meer gezegd hier veel vaker eten. Twee keer zo vaak kleine(re) hoeveelheden werkt veel en veel beter dan minder vaak grotere hoeveelheden.
                            En Herbalife en dat soort dingen.... tja.... ik zou het in ieder geval nooit doen en raad het ook niemand aan.

Comment

welcome en veel informatie kan je vinden op www.ergogenics.org
                              eat eat eat and look like a freak!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X