Hallo iedereen,
Mijn naam is Glenn & word binnen 2weken 20 jaar.
Ik ben ongeveer 3 maanden geleden begonnen met trainen & ik probeer 4 keer de week te trainen. Dus het weekend + woensdag als rustdagen, het kan soms wel eens minder of meer rust zijn.
Maar ik neem dus ook supplementen bij het trainen whey, creatine enz..
De laatste weken is er toch al zichtbaar resultaat aan het komen, ik let ook zo goed mogelijk op men voeding dus veel kip,pasta enz.. & de hoeveelheid eten is ook een heel stuk verhoogt
Sinds ik ben begonnen met trainen toch al 5 kg bijgekomen
Ben altijd al redelijk sportief geweest (voetbal, judo,..) maar dat is sinds ik rook wel serieus verminderd. Conditie is er wel op achteruit gegaan.
Maar ik doe geen/nog geen cardio bij. Daar heb ik momenteel geen nood aan
Ik heb nooit echt overdreven veel kracht gehad & ben altijd al mager geweest dus ik wil wel wat gewicht winnen & kracht ook wat opschroeven.
Volgens mij is dit alles wat ik te zeggen heb
Hier zijn men stats samengevat:
Leeftijd: 20j
Lengte: 1.85m
Gewicht: 75,2 kg
Vetpercentage: 14% ong
Hoe vaak in de week ga je trainen: 3-4x
BP: 65 kg (kom van 50 in het begin )
Grtz, Glekkee
Mijn naam is Glenn & word binnen 2weken 20 jaar.
Ik ben ongeveer 3 maanden geleden begonnen met trainen & ik probeer 4 keer de week te trainen. Dus het weekend + woensdag als rustdagen, het kan soms wel eens minder of meer rust zijn.
Maar ik neem dus ook supplementen bij het trainen whey, creatine enz..
De laatste weken is er toch al zichtbaar resultaat aan het komen, ik let ook zo goed mogelijk op men voeding dus veel kip,pasta enz.. & de hoeveelheid eten is ook een heel stuk verhoogt
Sinds ik ben begonnen met trainen toch al 5 kg bijgekomen
Ben altijd al redelijk sportief geweest (voetbal, judo,..) maar dat is sinds ik rook wel serieus verminderd. Conditie is er wel op achteruit gegaan.
Maar ik doe geen/nog geen cardio bij. Daar heb ik momenteel geen nood aan
Ik heb nooit echt overdreven veel kracht gehad & ben altijd al mager geweest dus ik wil wel wat gewicht winnen & kracht ook wat opschroeven.
Volgens mij is dit alles wat ik te zeggen heb
Hier zijn men stats samengevat:
Leeftijd: 20j
Lengte: 1.85m
Gewicht: 75,2 kg
Vetpercentage: 14% ong
Hoe vaak in de week ga je trainen: 3-4x
BP: 65 kg (kom van 50 in het begin )
Grtz, Glekkee
Comment