ben nieuw hier

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ben nieuw hier

Hallo allemaal,

Door informatie te zoeken op google over biceps, kwam ik dit forum tegen. Ik ben 37,vrouw, en sinds vorig jaar ben ik begonnen met Taekwondo. Ik ben keihard bezig om in vorm te komen en ik geniet enorm van het proces.
    Graag zou ik nog vaker trainen, maar mijn biceps en kuitspieren zijn zich enorm aan het ontwikkelen. Ik ben bang om te mannelijk te worden. Het leek me een goed idee om met mensen die verstand hebben van spier opbouw, eens van gedachten te wisselen.

Groetjes Beeps

beeeeeeeeeeeeeps

welkom!

de meeste hier hebben wel verstand van spieropbouw maar er is toch niets mis met stevige biceps/kuitspieren?

mannelijk word je niet zomaar hoor!

Comment

welkom

Comment

Welkom!

Comment

Welkom !

Originally posted by Beeps View Post
          Ik ben bang om te mannelijk te worden.
          Maak je geen zorgen, daar produceert je lichaam veel te weinig testosteron voor. Het is ook een fabeltje dat vrouwen met weinig gewicht zouden moeten trainen, of met een lagere intensiteit.
          Dumbells build a bigger chest
          Barbells build a bigger ego

Comment

welkom op het forum. Of je spiermassa wint of niet, is grotendeels afhankelijk van je voeding. Als je aan het cutten bent zul je (mits je geen absolute beginner bent) geen spiermassa aanzetten. (dus geen grotere spieren krijgen).
            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Nog maar net hier en ik lees al goede tips. Alvast bedankt.

Na jaren van worstelen, weet ik inmiddels aardig wat ik moet eten om in shape te blijven. Koolhydraten kan ik slechts met mate eten...ik kom er, hoe hard ik ook sport, accuut van aan. Heel vervelend.
              Jullie lezen mijn vragen nog wel, ik hoop veel van jullie te leren !
              beeeeeeeeeeeeeps

Comment

Welko...

Comment

Super tof plaatje !

Thanx
                  beeeeeeeeeeeeeps

Comment

Welkom
                    Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Welkom!
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X