hallo allemaal

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hallo allemaal

hallo allemaal

ik ben Kevin, 20 jaar oud 185 en weeg 65 kilo. Ik fitness nu ongeveer een jaar, alleen ben ik inmiddels van 71 kilo weer terug gevallen naar 65 :<. Het eten smaakt niet dus ik kan me ook niet vol proppen want dan ga ik gewoon over mn nek. Nu ben ik ook wel op vakantie geweest en daardoor heb ik dus zon 4 weken niet gefitnesst, nu was het eten voor de vakantie ook al een probleem en als ik dan ga fitnessen voel ik me vaak duizelig en smaakt zelf het water niet meer na een paar oefeningen.
    Ik ben al enige tijd member op het forum maar heb me eigenlijk nooit voorgesteld, dus bij deze . mijn doel was altijd om zon 80 kilo te wegen en dat door spiermassa aan te komen. Nu ga ik weer opnieuw proberen dit te bereiken en misschien dat ik jullie hulp daarbij nodig heb als ik uit de bestaande posts niet wijzer kan worden ^^.
    Toen ik vorig jaar voor het eerst begon met fitnessen ging het eigenlijk vrij snel van 60 kilo naar 65, toen kon ik gewoon eten zonder problemen, sochtends nam ik 2 boterhammen een schaal yoghurt met cruesli en een weightgainer en dit ging de rest van de dag ook beter. Nu mag ik blij zijn als ik 1 boterham op krijg en dan nog een banaan erbij ofzo, zelf savonds krijg ik meestal mn portie eten niet eens meer op:<, hebben jullie dit ook weleens gehad ? en hoe zou ik hier van af kunnen komen want het is echt niet leuk dat je heel de dag door misselijk bent :<

Welkom & veel succes!

Comment

Welkom

Comment

Welkom, gewoon telkens een beetje opvoeren dat eten, per dag omhoog gooien, succes.
        Blijf vooral je zelf, er zijn al zo veel anderen.

Comment

Welkom!
          Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

welkom,
            veel plezier op het form,

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X