Even voorstellen he! wel zo netjes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Even voorstellen he! wel zo netjes

Goedendag dames en heren,

Ik ben Ryan Daniels,
    20 jaar en kom uit Venlo(Limburg).
    Ben vers van de pers op dit forum en begin maandag bij het fitnisscentrum waar ik eerst een instructieles krijg.
    Ik zou dolgraag adviezen willen over voeding en trainingschema's.
    Ik ben 1.83 m lang weeg 73 kilo. MIjn doel is om massa en kracht op te bouwen en gwoon zwaar in de breedte te groeien zonder poespas als anabolen en creatine. Als jullie adviezen voor mij hebbe n hoor ik ze graag. Heb de sticky's al doorgelezen maar weet eigenlijk niet waar ik moet beginnen:P Alvast bedankt en veel plezier op dit forum!

Grtz Ryan-D

Welkom Ryan,
    De sticky's zijn heel handig daar leer je veel van.
    verder gewoon veel lezen hier en dan kom je er op een geven moment wel, als je vragen hebt kan je die altijd stellen maar zou eerst sticky's lezen
    Calisthenics / Street workout

Comment

De sticky's zijn idd erg handig!
      Het probleem is...al het lichaamsvet wat ik heb zit rond mijn onderbuik en bovenbenen.
      Mijn armen en scouders zijn flinterdun:P Is het dan verstandig om te bulken of raden jullie mij iets anders aan?

Comment

Originally posted by Ryan-D View Post
        Goedendag dames en heren,

Ik ben Ryan Daniels,
        20 jaar en kom uit Venlo(Limburg).
        Ben vers van de pers op dit forum en begin maandag bij het fitnisscentrum waar ik eerst een instructieles krijg.
        Ik zou dolgraag adviezen willen over voeding en trainingschema's.
        Ik ben 1.83 m lang weeg 73 kilo. MIjn doel is om massa en kracht op te bouwen en gwoon zwaar in de breedte te groeien zonder poespas als anabolen en creatine. Als jullie adviezen voor mij hebbe n hoor ik ze graag. Heb de sticky's al doorgelezen maar weet eigenlijk niet waar ik moet beginnen:P Alvast bedankt en veel plezier op dit forum!

Grtz Ryan-D
        als gij da puur natuur wild doen gewoon goe eten ma ni mc donald enzo e bruin brood kippewit nootjes ( droge e ) droge pasta melk ma a ge da ni zowe drienkt maak der chocomelk van

Comment

ik zeg bulken, denk niet dat je echt beef ben dus heeft cutten ook ''geen'' zin en met die 73kg op 1,83m zou ik zeker gaan clean bulken!
          Make it happen, shock everyone!

Comment

nee heb idd gewoon een pens en lovehandles maar voor de rest ben ik smal:P ben erg blij met de reacties en als iemand de behoefte heeft om samen met mij aan een degelijk trainingsschema + voedingsschema te werken dan hoor ik het graag via een berichtje! Heb alle nare gewoontes achter me gelaten en wil er voor 100% voor gaan. Alvast hartelijk bedankt!

Comment

Welkom

Comment

Zoals iedereen hier moet je ergens zijn begonnen...dus wat advies van ervaren mensen sta ik niet in de weg!

Grtz Ryan-D

Comment

welkom
                  On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by Ryan-D View Post
                    Zoals iedereen hier moet je ergens zijn begonnen...dus wat advies van ervaren mensen sta ik niet in de weg!

Grtz Ryan-D
                    dat schema moet je toch echt zelf maken heb je veel meer aan.
                    kijk voor tips naar andere die hun schema gemaakt hebben hier en neem er wat van over, bereken wel je eigen behoefte anders kan je opeens iets heel anders doen wat je vanplan was.
                    suc6!
                    Calisthenics / Street workout

Comment

welkom! je zegt zonder gebruik van creatine, maar creatine heeft echt niet veel effect hoor Is net zoals whey gewoon een aanvulling die je via een goed voedingsschema ook zou binnen krijgen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X