Hallo terug

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hallo terug

Ja k ben een paar maanden in India geweest en had mijn wachtwoord verloren maar nu ben ik terug Misschien herinner je je nog wel deze foto die ik gepost heb
    Attached Files

Ja dus nu ben ik terug Kheb nog een beetje vooruitgang gemaakt Ik heb hier nog een fotootje Ik zal zo snel mogelijk voor wat posing pics zorgen
    Attached Files

Comment

Welcome back

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

welkom terug

Comment

20 Jaar en zulke resultaten??
          Dat doe je goed!
          Welkom & keep up the good work!
          1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

welkom back, zou tog eens graag willen weten hoe je aan zo een armen komt en hoe de rest van uw lichaam eruit ziet

grtz
            stil growing

Comment

Ja mijn routines draaien vooral rond mijn armen en ik had ook al een heel stevige basis om mee te beginnen Ik heb vanaf mijn 14 aan competitieroeien gedaan. En die posing pics komen eraan

Comment

Welkom terug.  

Ben benieuwd naar verdere foto's, had nogal mijn twijfels over de eerdere foto vooral omdat je direct na het plaatsen ook weer verdwenen was...
                Leuk dat je terug bent.  

Comment

welkom terug. En wat shannasse zei vind ik ook een beetje, maar dat ga je nu tog helemaal goed maken tog
                  I live to end the game

Comment

Ik had ook mijn twijfels, nog steeds wel een beetje eigenlijk. Maar ben zeker benieuwd naar meer foto's.

Comment

goeie armen,bro!

welkom back

Comment

welkom back

Comment

Welkom nogmaals  

Had ook nogal mijn twijfels over die foto's, en nog steeds een beetje. Als je pas 20 bent en dan zulke armen... Zelfs als je genetische aanleg hebt, dannog zijn ze wel érg goed ontwikkeld. En nog steeds alles opgebouwd met eieren en spek???
                          Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Welcome back!
                            Ik had ook mijn twijfels eerst maar hij heeft aan competitieroeien gedaan en dan geloof ik het wel kijk maar eens naar die turners die jongens hebben op 18 jarige leeftijd een stel armen vooral die jongens die aan de touwen hangen.
                            eat eat eat and look like a freak!

Comment

Iets als roeien kan inderdaad een hele goede basis vormen, dat in combinatie met goede aanleg kan mi wel degelijk al op jonge leeftijd zo'n resultaat geven.
                              Daarbij, beetje creatief bezig zijn met zo'n pose pic kan ik me nog wel voorstellen maar met die andere foto lijkt me sterk...
                              En lijkt me toch echt dezelfde knul dus wat mij betreft zit je weer goed hoor Krampt!  

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X