hallo allemaal

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hallo allemaal

hallo, mijn naam is Diego ik ben 17 jaar en zit in mijn examen jaar.

ik ben helemaal nieuw met body builden en heb ook geen kennis, maar hoop veel te kunnen leren hier

ik zit sinds begin november op boksen. ( ik ben hier serieus mee bezig )
    maar ik wil hiernaast ook op fitness, ben al een paar keer wezen fitnessen en voelde me altijd heel goed na afloop.

wat ik wil bereiken is een strakke sixpack en eigenlijk gewoon een mooi gespierd lichaam, maar niet te aangezien ik nog maar 17 ben :P

ik ben ongeveer 1.77m en weeg 95-100kg
    ik heb dus overgewicht en daarom ben ik ook op boksen gegaan.

ik hoop dat jullie mij tips kunnen geven, en als iemand meer informatie nodig heeft zodat die mij beter kan helpen
    dan hoor ik het wel en geef ik zo snel mogelijk antwoord

EDIT: ik train 2x per week bij boksen. heb de laatste keer ook krachttraining gehad, die voelde ik wel haha :P
    ik heb ook een vraag bij boksen moeten we ook op elkaars buikspieren slaan steeds 10x krijg je hiervan echt buikspieren of is het meer om te wennen aan de klappen?

Comment

Welkom!

Originally posted by 0diego View Post
      ik heb ook een vraag bij boksen moeten we ook op elkaars buikspieren slaan steeds 10x krijg je hiervan echt buikspieren of is het meer om te wennen aan de klappen?
      Ik denk dat dit eerder is om aan de slagen in je buik te wennen. Want de spier is op zicht hierbij niet aan het werken.
      Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Je buikspieren worden er harder van omdat jij ze elke keer hard opspant wanneer je een klap moet incasseren.
        Allez ik ga er vanuit dat jij dat doet om geen pijn te voelen tenzij je een masochist bent .

Comment

Originally posted by 0diego View Post
          hallo, mijn naam is Diego ik ben 17 jaar en zit in mijn examen jaar.

ik ben helemaal nieuw met body builden en heb ook geen kennis, maar hoop veel te kunnen leren hier

ik zit sinds begin november op boksen. ( ik ben hier serieus mee bezig )
          maar ik wil hiernaast ook op fitness, ben al een paar keer wezen fitnessen en voelde me altijd heel goed na afloop.

wat ik wil bereiken is een strakke sixpack en eigenlijk gewoon een mooi gespierd lichaam, maar niet te aangezien ik nog maar 17 ben :P

ik ben ongeveer 1.77m en weeg 95-100kg
          ik heb dus overgewicht en daarom ben ik ook op boksen gegaan.

ik hoop dat jullie mij tips kunnen geven, en als iemand meer informatie nodig heeft zodat die mij beter kan helpen
          dan hoor ik het wel en geef ik zo snel mogelijk antwoord

welkom!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X