nieuwe gast

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• nieuwe gast

goededag heb mij hier aangemeld om te leren van anderen die al een tijd beizg zijn door omstandigheden heb ik een jaar 0f 8 niet gesport ben een paar weken gelden weer begonnen en damn waarom niet eerder
    ik ben geen beginner meer wat ik moelijk vind is dat mijn lichaaam wer moet wennen voel echt dat ik meer kan wiol mijn speiren niet slopen
    heeft er iemand voor mij een voedingsschema heb 8 jaar geleden wel schakes en cratine gebruikt wil nu ook gezonde voeding inj mijn eetschema toevoegen
    ok groetjes Dave

Welkom Dave

Om je spieren niet te laten slopen, moet je altijd rusten tijdens de rustdag
    Veel succes, ik ben ook een beginner maar samen werken gaan we het echt bereiken.
    Echte mannen eten geen honing want die kauwen op bijen

Comment

Welkom

Comment

dag nieuwe gast
        een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Welkom
          Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

nieuw op de bodynet

hallo,

ik train nu al 6 a 7 jaar ,heb nog nooit een voedingsschema gebruikt
            probeer wel veel proteinen binnen te krijgen,
            maar nu wilt mijne "begeleider" dat ik mee ga doen aan een wedstrijd
            maar mijn benen zijn nog te klein en ik moet de beruchte V ook nog meer in mijne rug krijgen en wat meer massa zou ook niet slecht zijn..
            weet mischien iemand nog een goed schema hier voor en hoe zou ik dan het beste kunnen trainen ? weinig herhalingen en veel gewicht of juist andersom??

groetjes pascal

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X