50 kilo afgevallen en nu spieren opbouwen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Respect

Hoi, hoi,

Uiteraard enorm veel respect voor je doorzettingsvermogen.
    Ik herken wel wat je zegt, dat het afvallen nog het meest makkelijke was. Zo heb ik dat zelf ook ervaren. Hoewel het bij mij om 'slechts' 18 kilo ging, helemaal niets in vergelijking met jou.

Mijn probleem is nu mijn buik en ik merk dat dit veel meer moeite kost en tijd, dan al die kilo's kwijt raken. Maar goed we gaan ervoor.

Succes.

Groet, John

Comment

Hey vin,
      Ik heb nog een vraagje, ik ben zelf ook 40 kilo afgevallen, en heb dus ook heel erg last van hangende huid. jij verteld dat je een operatie hebt laten doen om de huid weg te halen, Word dit vergoed door het ziekenfonds? en zijn de resultaten goed?
      People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

Knap hoor, maar wat trainen betreft dat wordt vanzelf routine, vooral als je het leuk vindt.
        ☢ⓊⓃⓈⓉⓞⓅⓟⒶⒷⓛⒺ☢
        Zegt de ene ecto tegen de andere ecto: "jij bent wel BEEST op je avater".

Comment

Wow 50 kilo super indrukwekkend! Gefeliciteerd!

Comment

Diep respect hiervoor!

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
              Ik ben ook 34 jaar en wat Bilo ook al zei..bij ons gaat het opbouwen van spier wat langzamer dan de jongeren
              Ik wist niet dat jij net zo oud als mij bent. Maar wat betrefd dat langzamer opbouwen, dat heeft te maken met onze Test level. die word stukken minder naarmate je ouder word.

Misschien toch maar eens aan een Test only denken?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X