Hallo bekjam,
volgens ons systeem heeft u voorheen nog nooit op Bodynet een topic gestart of gereageerd op een onderwerp! Waarom zou u dan vandaag niet uw eerste post starten door u bijvoorbeeld even voor te stellen op het forum?
volgens ons systeem heeft u voorheen nog nooit op Bodynet een topic gestart of gereageerd op een onderwerp! Waarom zou u dan vandaag niet uw eerste post starten door u bijvoorbeeld even voor te stellen op het forum?
Wat kom ik hier doen?
Dat is dan wel weer een goede vraag, ik train al een behoorlijke lange tijd en ben behoorlijk verslaafd aan KT en MT boksen.
Mss zullen sommige mensen me wel van andere forums kennen, dat zou heel goed kunnen heb nl. op meer NL forums in het verleden gepost.
Maar waarom registreer je, je hier dan?
Invasie van ecto's op 1 forum, op een ander forum werd ik oa gebanned omdat de admin van die site last van roidrage had en veel van censuur hield(zodra het over z'n eigen site ging), en andere forum wordt net zoveel gepost als een gemiddelde bejaarde sex heeft.
Dus vandaar deze keuze, oh ja en zag een libido verhogende fitnessdame in de gallerij dus dat vond ik dan ook wel weer positief.
xxx en veel liefs bekjam.
Comment