Hallo iedereen,
Ik ben Mark en ben nu ongeveer 2 maanden aan het trainen.
Ik ben op zoek gegaan naar een sport om mijn overdosis stress weg te werken en vond hier achter de hoek een heel fitness center.
Na de eerste keren trainen vond ik het zo tof dat ik mij ben gaan verdiepen in het bodybuilden. Alleen al om mijn gewicht naar boven te krijgen en aan mijn figuur te werken. Ik ben maar een stokje tussen al die kerels
Ik heb een voedingsschema uitgewerkt (waar ik elke dag nog aan werk)
en train 2x per week full body. De andere dagen vul ik op met wat cardio.
Nu mijn lichaam wat gewoon wordt om met gewichten te sleuren ga ik een split schema samenstellen voor drie dagen.
Ik hoop het zo stelselmatig te kunnen opbouwen.
Zelf werk ik in de IT en zit heel de dag neer op een stoel... dus daar ben ik niks mee
O ja... lichtgewicht -> 1m80 en 59kg (ik kom van 55kg).
Vet? Weinig...
Ik heb net nog foto's genomen en zal trachten een log bij te houden. Altijd wel leuk om te lezen en terug te zien.
Mvg,
Mark
Ik ben Mark en ben nu ongeveer 2 maanden aan het trainen.
Ik ben op zoek gegaan naar een sport om mijn overdosis stress weg te werken en vond hier achter de hoek een heel fitness center.
Na de eerste keren trainen vond ik het zo tof dat ik mij ben gaan verdiepen in het bodybuilden. Alleen al om mijn gewicht naar boven te krijgen en aan mijn figuur te werken. Ik ben maar een stokje tussen al die kerels
Ik heb een voedingsschema uitgewerkt (waar ik elke dag nog aan werk)
en train 2x per week full body. De andere dagen vul ik op met wat cardio.
Nu mijn lichaam wat gewoon wordt om met gewichten te sleuren ga ik een split schema samenstellen voor drie dagen.
Ik hoop het zo stelselmatig te kunnen opbouwen.
Zelf werk ik in de IT en zit heel de dag neer op een stoel... dus daar ben ik niks mee
O ja... lichtgewicht -> 1m80 en 59kg (ik kom van 55kg).
Vet? Weinig...
Ik heb net nog foto's genomen en zal trachten een log bij te houden. Altijd wel leuk om te lezen en terug te zien.
Mvg,
Mark
Comment