Hermandad, nieuw hier.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hermandad, nieuw hier.

Beste sporters,

Dacht ik stel me hier even voor! Altijd bezig geweest met lezen van info betreft voeding en sporten. Maar nooit echt serieus bezig geweest, vanaf nu komt daar verandering in. Ben druk bezig met schema in elkaar te zetten, en trainingsschema. Doel is om goede cut te starten om bf te verlagen naar 10. wil hier 3/4 maanden mee bezig zijn. Daarna mooi clean bulken. Hoop hier op het forum het nodige bij te leren

Mijn stats, zijn om te brullen en te janken!

Lengte: 186m
    Gewicht: 90/95kg
    Bodyfat: + - 20/23%

Welkom!
    On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Welkom op ons forum

Ik vind je stats nog wel meevallen, je hebt precies dezelfde stats als 2 goede vrienden van me. Die hebben licht overgewicht, maar nog niet schrikbarend. Maar het natuurlijk altijd goed om er iets aan te gaan doen, zo te zien ga je goed bezig zijn.

Heb zelf trouwens niet zo veel ervaring met cutten, er zullen ongetwijfeld veel anderen zijn hier die dat wel hebben. Ik vraag me echter af of van 20% naar 10% in 3 maanden haalbaar is, weten anderen daar meer over?
      Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

He Ellie,

Zolang mijn voeding goed is, en niet cheat. Zal 1 kilo per week netjes zijn, natuurlijk zal dit niet altijd
        zo precies zijn. Maar ik ga ervanuit dat alles smooth loopt zonder al teveel problemen. Doorzettingsvermogen is imo de sleutel tot succes.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X