Hallo iedereen, ik ben Bjorn ben 22 jaar en vind het weer eens tijd worden om te gaan sporten. Ik heb thuis de beschikking over een loopband, een multi gym van Domyos en een hometrainer.
Mijn doel is om mijn vet percentage een stuk omlaag te brengen en mijn spieren verder te ontwikkelen. (strakke buik, mooi duidelijke buikspieren, jullie kennen het wel haha)
Mijn huidige status is: (ongeveer, berekend via sites)
Lichaamsvet% 20.2%
Aantal kilo's vet 13.9 kilo
Vetvrije massa 55.1 Kilo
Omdat ik niet heel veel ervaring heb in fitness en bodytraining hoop ik om via deze site het een en ander op te steken. Mocht er iemand na het lezen nuttige tips voor mij hebben hoe ik het best kan beginnen kwa rennen en spier opbouw zijn die van harte welkom natuurlijk.
Ik denk dat ik ga beginnen met 3/4 dagen per week te rennen op de loopband (weet niet hoe lang dit per keer moet, maar denk een minuut of 30/40?)
Wat betreft de spier ontwikkeling weet ik niks van, bvb welke spier groepen, hoeveel keer per set. (suggesties zijn zeer welkom)
Weet ook niet wat ik moet eten om een goed resultaat te behalen.
Nou hoop dat ik veel mag leren via alle leden en reeds gestarte topics.
Groetjes Bjorn
Mijn doel is om mijn vet percentage een stuk omlaag te brengen en mijn spieren verder te ontwikkelen. (strakke buik, mooi duidelijke buikspieren, jullie kennen het wel haha)
Mijn huidige status is: (ongeveer, berekend via sites)
Lichaamsvet% 20.2%
Aantal kilo's vet 13.9 kilo
Vetvrije massa 55.1 Kilo
Omdat ik niet heel veel ervaring heb in fitness en bodytraining hoop ik om via deze site het een en ander op te steken. Mocht er iemand na het lezen nuttige tips voor mij hebben hoe ik het best kan beginnen kwa rennen en spier opbouw zijn die van harte welkom natuurlijk.
Ik denk dat ik ga beginnen met 3/4 dagen per week te rennen op de loopband (weet niet hoe lang dit per keer moet, maar denk een minuut of 30/40?)
Wat betreft de spier ontwikkeling weet ik niks van, bvb welke spier groepen, hoeveel keer per set. (suggesties zijn zeer welkom)
Weet ook niet wat ik moet eten om een goed resultaat te behalen.
Nou hoop dat ik veel mag leren via alle leden en reeds gestarte topics.
Groetjes Bjorn
Comment