ff voorstelle

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ff voorstelle

Hallo allemaal,

Heb me net aangemeld op het forum maar ben al wel een tijdje bekent ermee.
    Train nu ongeveer een driekwart jaar maar pas sinds een paar maanden vrij intensief,
    Mijn doel is om op een zo natuurlijk mogelijke manier gespierder te worden.
    En daarbij kan ik jullie hulp goed gebruike,

Ik ben nu 1.87mtr. Weeg 78KG.

Tot snel

Groet Nootje

Welkom op ons forum Vaak is het zo dat mensen die al trainen nog wel een extra steuntje in de rug kunnen gebruiken qua voeding. Heb je bijvoorbeeld een voedingsschema en kun je dat eens plaatsen?
    Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

iedereen kan zeker altijd tips gebruike.

Maar ik heb niet echt een voedingsschema, ik let wel op wat ik eet. Geen ongezonde dingen. Ik hoor wel van veel mensen dat ik veel eet dus misschien wel een idee om dat een keer uit te gaan rekenen of ik te veel eet enzo.

Ik heb inmiddels wel een trainingsschema bijna klaar maar daar kan ook zeker naar gekeken worden!

Weet je een manier om mijn eetschema te maken enzo?

Comment

Originally posted by nootje View Post

Weet je een manier om mijn eetschema te maken enzo?
        Zeker Begin eerst even met onze samenvattingen door te lezen, de sticky-onderwerpen. Die staan bovenaan elk subforum. Daar wordt uitgelegd hoe je je behoefte berekent, en welke verhoudingen eiwit/vet/kh daar bij horen. Verder is er veel informatie over de producten waarmee je je schema kunt invullen. Veel mensen blijken namelijk producten te eten die gezond lijken maar dat niet zijn.
        Er staat overigens ook een Excelsheet hier met een invulhulp, die is erg handig! Veel succes met het lezen en het rekenen, en laat het nog eens zien als je klaar bent. Dan kunnen we je helpen met de details.
        Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Ik ga meteen ff kieke!
          Alvast bedankt en laat snel weer van me hore.
          Aju

Comment

Hoi welkom op bodynet.

Comment

welkom

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X