Nieuw

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuw

Hallo, ik ben nieuw op het forum en wil me graag even voorstellen.
    Ik ben Bas, ik ben 18 jaar en ik fitness nu een jaartje (voornamelijk krachttraining). Ik ga momenteel over naar 6 atheneum, en aangezien ik niet een geweldige planner ben, komt het trainen daar wel eens onder te lijden. Ik gebruik sinds een paar maanden shakes en ik denk er ook over om met creatine te beginnen.

Mijn doel: Wat massa erbij krijgen en een beetje conditie opbouwen.

Welkom!
    Mag ik vragen waar je woont?
    Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Ik woon in Leeuwarden

Comment

Oh oke, nouja je gebruikt shakes maar hoe ziet je voedingsschema eruit? En hoe train je precies?

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Zoals ik al zei was is het voor mij moeilijk om het trainen te combineren met werk/school. Normaal probeer ik 3 x in de week naar de sportschool te gaan, maar aangezien ik nu vakantie heb, ga ik 5 x in de week, plus ik loop 3 x per week hard. Maandags en donderdags Borst, triceps en buik. Dinsdags en vrijdags rug en biceps. Woensdag doe ik schouders en benen. Qua voeding, lette ik er niet zoveel op. Het is pas sinds een week dat ik op forums ga kijken over wat goed voor je is om meer massa op te bouwen. Ik hoop daarop ook antwoord te vinden op dit forum. Ik gebruikte eerst een shake na het sporten, maar zoals ik al zei probeer ik hier uit te vinden wat het beste werkt.

Comment

Oke een hoop werk zo te zien

Ik stel voor om eens goed de sticky's door te lezen over voeding en verschillende trainingschema's door te kijken. Dat je benen traint is dan wel een +1 maar ik zou het gewoon laten bij elke spiergroep 1x in de week, want zoals je nu doet slaat nergens op Als je vervolgens wat geknutselt hebt post je het even en kunnen we je verder helpen

Comment

Nou, direct al wat geleerd
              Ik ben momenteel bezig om een voedingsschema en een trainingsschema in elkaar te zetten. Als ik het klaar heb post ik het wel zodat er tips/kritiek gegeven kan worden!

Comment

succes met het uitzoeken we zien je voorstel wel komen!
                Cutting

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X