Goeiedag iedereen!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Goeiedag iedereen!

Hallo allemaal,

Mijn naam is Mittchel, ik ben negentien jaar en woon in Utrecht!
    Ik was vroeger redelijk slank maar naar mate ik de pubertijd inging werd ik steeds wat dikker, op een gegeven moment wou ik toch er wat aan doen

Ik woog ongeveer zo'n 85 ~ 90 kilo en ben toen gaan fitnessen (vooral cardio) en weeg nu zo'n 75 kilo.

Op een gegeven moment ben ik gaan voetballen maar ik scheurde mijn kruisbanden en ben nu weer niets aan het doen. Ik heb besloten weer te gaan fitnessen maar dit keer goed.
    Ik weet dat beginners af en toe vervelend zijn omdat zij veel vragen stellen en vaak dezelfde, maar toch wil ik het één ander vragen aan jullie!

Ik zit volgens het internet waar ik mijn gegevens heb ingevuld rond de 16% lichaamsvet. Ik heb gelezen dat zo'n 8% nodig is om spieren te zien?

Anyway, mijn vraag is aan jullie: Wat denken jullie dat ik het best kan doen? Eerst nog wat afvallen of al kracht oefeningen doen? Moet ik gaan cutten of wat adviseren jullie?

En heb ik een redelijke bouw ervoor? Ik heb namelijk wel eens mensen gezien die raar gespierd waren.

Alvast bedankt!
    Last edited by Beachboy; 28-09-2011, 21:33.

Lees eerst de zomersticky, hier staat een hoop al uitgelegd.
    Daarna kan je in de bijgevoegde excel hier je voedingsschema opstellen.

Succes!

Ps. Wat een hoop introductie posts met foto's opeens
    BOOM! You're already fifth gear, Mach speed!

Comment

Originally posted by cage View Post
      Lees eerst de zomersticky, hier staat een hoop al uitgelegd.
      Daarna kan je in de bijgevoegde excel hier je voedingsschema opstellen.

Succes!

Ps. Wat een hoop introductie posts met foto's opeens
      Is dat goed of slecht? haha

Comment

voedingschema's vind ik nou echt zón bullshit. tenzij je echt gaat cutten of prof bent en anders gewoon vreten, trainen , slapen. en ga je nou te veel vet krijgen op je buikje ga je minder eten, meer cardio, minder vet eten. maar altijd wel op je eiwitten letten. maar hele schema's voor wat je wel kan eten en waneer en hoeveel.
        niemand houdt dat vol.
        bullshit

Comment

Originally posted by Eindbaas View Post
          Is dat goed of slecht? haha
          Regel 5 van forum:

Originally posted by FORUMREGELS
          * 5
          Het plaatsen van foto's van jezelf is pas toegestaan als je tenminste 20 (fatsoenlijke) posts hebt.
          Dit voornamelijk om te voorkomen dat leden zich aanmelden, even foto's plaatsen in de hoop op leuke reactie's en vervolgens net zo hard weer verdwijnen.
          Tip: Bedenk voordat je foto's plaatst dat dit geen fan-site is. Naast complimenten is ook (opbouwende) kritiek mogelijk en toegestaan! Heb je moeite om hiermee om te gaan is het wellicht beter de foto's (nog) niet te plaatsen
          Zie gehele forum regels

Comment

Originally posted by nappes View Post
            voedingschema's vind ik nou echt zón bullshit. tenzij je echt gaat cutten of prof bent en anders gewoon vreten, trainen , slapen. en ga je nou te veel vet krijgen op je buikje ga je minder eten, meer cardio, minder vet eten. maar altijd wel op je eiwitten letten. maar hele schema's voor wat je wel kan eten en waneer en hoeveel.
            niemand houdt dat vol.
            bullshit
            Meen je dit nou serieus?!

Comment

Originally posted by cage View Post
              Regel 5 van forum:

Zie gehele forum regels
              Gelukkig is mijn intentie niet voor complimentjes maar juist voor kritiek. Dus dan mag je het wel dogen toch haha

Comment

welkom
                cage heeft gelijk,vandaar ook de aanpassing

verder het is nu winter. ga lekker sportne maak een voedingsschema en houd je hieraan doordat je sport en spieren opbouwd verlies je al vet% als het goed is. tegen de zomer kan je ervoor kiezen om te gaan cutten

succes

Comment

zo triest dat die gassies zich niet mogen voorstellen met wat van die grappige foto's en nog triester als je de forum regels aan gaat halen.
                  wil je bonus punten ofzo?
                  schouderklopje?

Comment

Posseltje ga je nou serieus een berisping geven? Heb je thuis niks te vertellen ofzo? doe is normaal man

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X