Even voorstellen...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Even voorstellen...

Goedeavond,

Ik heb me vandaag aangemeld als nieuw lid, ik ben een (jonge) vrouw van 39 jaar en train reeds 20 jaar krachttraining. Tussendoor 2 kids gekregen en nu weer zeer fanatiek. Ben sinds vorige maand van sportschool verandert omdat diegene waar ik eerst trainde me geen hulp kon en wilde bieden. Ze waren gericht op fitness en niet op krachttraining en zeker niet voor de vrouw.
    Ik train ma,di,do,vr. krachttraining en za cardio. Ik ga voor droger worden en meer spieren. Ik hoop hier mensen te ontmoeten die dezelfde interesses hebben en positief zijn ingesteld.
    groet, Ingrid

Hoi welkom

Comment

Originally posted by IngridA View Post
      Ik ga voor droger worden en meer spieren. Ik hoop hier mensen te ontmoeten die dezelfde interesses hebben en positief zijn ingesteld.
      groet, Ingrid

Hier is er éen!
      Welkom Ingrid.
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by IngridA View Post
        Ik ga voor droger worden en meer spieren. Ik hoop hier mensen te ontmoeten die dezelfde interesses hebben en positief zijn ingesteld.
        groet, Ingrid
        Count me in !!

Welkom hier, Ingrid

Comment

Welkom Ingrid,
          goed van je om dat fitness centrumpje te verlaten, ze moesten die dingen verbieden.
          Zodra je ergens serieus gaat sporten en trainen ben je niet welkom meer, echt belachelijke situatie.

Ik wens je veel succes.
          Als je met vragen zit dan roep je maar.

groet,
          Martin
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
            Welkom Ingrid,
            goed van je om dat fitness centrumpje te verlaten, ze moesten die dingen verbieden.
            Zodra je ergens serieus gaat sporten en trainen ben je niet welkom meer, echt belachelijke situatie.

Ik wens je veel succes.
            Als je met vragen zit dan roep je maar.

groet,
            Martin
            welkom welkom zoals martin al zegt in zo een sportschool zit ik ook af en toe willen ze een praatje maken of nieuwe instructeurs maar pfff geen stap verder ik schop die lui graag weg! of verhuis zelf

maar welkom weer een dame

Comment

Welkom!
              In manibus vestris victoria est.....Homo sapiens non urinat in ventum

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X