hallo... ik ben nieuw...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hallo... ik ben nieuw...

Hallo mensen. Nou ik ben Rick (1990) uit Enschede. Werk sinds 2009 in een paar sportscholen als instructeur. Soort van opleiding gevolgd in sportschool Marian (Oldenzaal) OV. En werk sinds aug 2010 bij clubfit Enschede met oa. Kin Mitchell en Robbie Mulder (P.T.). Bevalt erg goed. Fitness zelf ook sinds aug 2010 bij Clubfit Enschede uiteraard. Resultaat mag er zijn. Stats waren toen ik begon: 1,88M 78KG 6,6%BF en nu Okt. 2011 1,88(zelfde ofcourse) 87,5KG 9,6%BF. Mag niet klagen wat resultaten betreft. Half jaar dieet gevolgd 3 maanden suplementen gebruikt, nox-pump (beste tot nu toe) N.O.- explode en mutant rage. Ben nadat ik ben gestopt met pre-workouts niet achteruit gegaan in results. Tegenovergesteld. De reden dat ik hier een account heb is dat ik me vooral meer wil verdiepen in het effect van (bepaalde) supplementen en mensen in de sportschool iets wijzer over kan maken mbv forum.Bodynet zijn geweldige toegewijde sporters!

Opdat iedereen goede resultaten mag boeken!

Met sportieve groeten, Rick Kok.
    Last edited by kikkie1990; 21-10-2011, 14:36. Reason: spelft.
    87,5KG - 188cm - 8,1%BF
    DL:1x185 - SQ:1x175
    BP:5x100 - Incline.DB-Press 2x46kg each arm

Studie CIOS. Verdere interesses supplementen en voeding.

(^ moest er nog bij)
    87,5KG - 188cm - 8,1%BF

Comment

Welkom op Bodynet Rick! We hopen ook te kunnen profiteren van jouw kennis en ervaring.
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Hoi, sorry voor het late welkom Wat leuk dat we meer instructeurs hier hebben, hopelijk kunnen we veel van elkaar leren.
        Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Ja ik hoop het ook! Ik merk echt sinds ik zelf fitness dat ik me beter kan inleven in de sporter. Echt heel prettig. Krijg veel leuke reacties over goede schema's. Maar zoals ik in je quote lees Ellie kom je uit Twente? Mede-Tukker. Altied Leeuuk!
          87,5KG - 188cm - 8,1%BF

Comment

Hehehe, wat gaf het weg? Die quote is trouwens geen Twents maar Drents, het is een tekst van Mooi Wark. Het Enschedese stadsdialect bevat veel Drents vanwege de textielimmigratie
            Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Hey Kikkie,

Van harte welkom op bodynet, idd altijd leuk instructeurs/collegae tegen te komen.
              je studie CIOS is niet zo interessant, je leert krachttraining in de praktijk en voornamelijk door zelf goed te trainen.
              Je zit wel in een heel erg leuke omgeving met Kin Mitchell ? Topper, dat was/is een topatleet.
              Je zal veel van hem leren denk ik?

Voor de mensen die Kin Mitchell niet kennen......schaam je !

http://www.youtube.com/watch?v=9ErqhEOCe3E
              1e Masters Superbody YBF 2011!
              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Nou, om eerlijk te zijn, mijn studie op het CIOS is wel degelijk interessant en relevant. We krijgen veel krachttraining (technisch ofcourse) training in personal training, anatomie, sportmassage, trainingsleer en voeding, en ja Kin Mitchell is een "leipe" collega mag ik wel zeggen. Echt helemaal gek op een leuke manier. T is echt een heel warme sportschool en ja ik leer inderdaad veel van hem. Het is echt een 'oldschool' bodybuilder back in the 'old' days. En naar mijn mening is dit een van effectievere trainingsprincipes oldschool. En ik ben er zelf sterker door geworden. Nja... Idd shame on you als je hem niet kent! Haha. Gr.
                87,5KG - 188cm - 8,1%BF

Comment

Originally posted by Ellie View Post
                  Hehehe, wat gaf het weg? Die quote is trouwens geen Twents maar Drents, het is een tekst van Mooi Wark. Het Enschedese stadsdialect bevat veel Drents vanwege de textielimmigratie
                  Haha ok! Dat wist ik niet! Iig bedankt voor de korte bijscholing NL Geschiedenis Ella.
                  87,5KG - 188cm - 8,1%BF

Comment

Originally posted by kikkie1990 View Post
                    Nou, om eerlijk te zijn, mijn studie op het CIOS is wel degelijk interessant en relevant. We krijgen veel krachttraining (technisch ofcourse) training in personal training, anatomie, sportmassage, trainingsleer en voeding, en ja Kin Mitchell is een "leipe" collega mag ik wel zeggen. Echt helemaal gek op een leuke manier. T is echt een heel warme sportschool en ja ik leer inderdaad veel van hem. Het is echt een 'oldschool' bodybuilder back in the 'old' days. En naar mijn mening is dit een van effectievere trainingsprincipes oldschool. En ik ben er zelf sterker door geworden. Nja... Idd shame on you als je hem niet kent! Haha. Gr.

Je leert bij het CIOS uiteraard ook wel veel nuttige en relevante randzaken, maar over het algemeen, wat je ziet wat er van ALO en CIOS af komt aan instructeurs...............dan mag je al blij zijn als ze weten wat een dumbell is.
                    OldSkool is het wel he? haha.
                    Geen poespas, geen geouweneel, niks doodanalyseren, maar trainen en niet janken...haha, daar groei je mee en wordt je sterk mee.
                    1e Masters Superbody YBF 2011!
                    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Je slaat de spijker op zn kop betreft Kin. En wat mijn opleiding betreft... Ik heb de keuze gemaakt om die vakken te volgen. Vandaar dat dat van mij relevant is. Maar dat terzijde. Ik groei ook op met de no pain no gain methode van Kin. Hij is inmiddels een soort leermeester voor me. En dat is wel leuk om dat over een Collega te mogen zeggen. No Pain, No Gain!
                      87,5KG - 188cm - 8,1%BF

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X