Nieuw en kickboxer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuw en kickboxer

Hallo medesporters.

Ik zal mijzelf bij deze voorstellen.
    Mijn naam is wouter en 20 jaar. Sinds 3 maanden aan het kickboxen.
    Ik heb een tijdje teveel gewicht gehad, en heb dat op dit moment nog steeds.
    Teveel naar mijn zin dan. Ik weeg 95, dat zou niet erg zijn ware het dat het niet voor een deel vet is. Ik kickbox 3 keer in de week, en dit is een sport waar ik me volledig op ga storten.
    Ik kom hier vooral om te leren, en indien mogelijk kan ik anderen ook tot dienst zijn. Ik heb al een tijdje meegelezen op bodynet en er zijn toch wat vragen. Heb de stickys uiteraard al (meerdere keren) gelezen.

Wat voor mij van belang is is uithoudingsvermogen en in mindere mate kracht.
    Kan ik beter veel herhalingen doen en minder gewicht zodat ik meer 'spierconditie' opbouw? Corrigeer me maar als ik verkeerde woorden gebruik.
    Ik loop sinds 3 weken 4 keer per week 10 kilometer hard, s'ochtends wel te verstaan. Dit doe ik onder andere om vet te verbranden. Voor explosiviteit spin ik 2 keer per week. Daarnaast nog 2 keer krachttraining en dus 3 keer kickboxen.

Jullie zullen denken, heeft ie verder niks te doen? Ik heb op dit moment een parttime baan, en wil zolang dat is het uiterste van mezelf vergen.

Ik moet nog een goed voedingsschema opzetten. Een overzicht althans.

Producten die ik veel eet:

S'ochtends een enorm grote bak brinta. Zal mijn eten ook gaan wegen.
    2 uur later 4 eieren.
    S'middags 500 gram kwark en 200 gram tonijn.
    Avond eten. Weer een bak brinta en geroosterd brood. Andere keer is dat een bord rijst met gekookte kip.
    2 uur later 500 gram kwark.

In het kort mijn doel:

Een ijzeren conditie
    Een minimaal vetpercentage
    En uithoudingsvermogen voor mijn spieren
    Een optimaal voedingschema ( dat ga ik morgen gelijk fixen) Hoop dat jullie wat producten kunnen aanbevelen.

Alvast bedankt voor opmerkingen adviezen en kritiek.

Welkom! kickboxen en kt! doe ik zelf ook
    Never send a boy to do a mans job!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
    X