Heys Aqua hiero

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Heys Aqua hiero

Hey mensen,

Ik ben Aqua, kom uit Overijssel, ben 18 jaar, en had wat vraagjes over het lichaam qua krachttraining, conditionele training en over hulpmiddelen bij het fitness.

Weet jij wat ik nog moet weten? Volg me in mijn discussies!

Greetz, Aqua

Welkom,
    Lees wat stickies om te beginnen.
    keep the focus going!

Comment

Welkom

We hebben basisinformatie verzameld, dit kun je vinden in dit topic: http://forum.bodynet.nl/algemeen/482...uwe-leden.html
      Zo zijn vast veel vragen al beantwoord
      Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Thnx

En bedankt voor de hulp!

Greetz

Comment

18 jaar, hoe lang train je al?

en wat zijn je doelen echt spieren kweken of echte strongman training?
          There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

In m'n andere discussie ( http://forum.bodynet.nl/voedingssupp...e-gebruik.html ) staat wat meer info over mijzelf.. het komt er op neer dat ik voor mijn opleiding en beroep over een kleine 2 jaar meer conditie en kracht moet hebben. Ikzelf ben altijd wel erg nieuwschierig geweest naar crea (evenals andere supplementen), omdat de werking er van wel effectief is, maar het product géén doping is..
            Ook heb ik een ergonomisch dumbellsetje gezien op internet voor een mooi prijsje waar ik belang bij heb, zo kan ik dan wel gewoon thuis eventueel de armen etc. bijtrainen wanneer ik hier een andere keer bijv. geen tijd voor heb gehad. (en volgens mij kan het sowieso niet veel kwaad als je je armen wat vaker traint? verbeter me aub als dit niet zo is, hehe.. )

Zo kwam ik ook op de BodyenFitshop een product tegen wat mij wel erg aansprak:
            Muscle Perfection Combi - Combinatie Voordeel - Muscle Perfection Combi - Body en Fitshop
            wat vind(en) jij / jullie van dit product?

Greetzz
            Last edited by 88_Aqua; 30-10-2011, 19:01. Reason: .

Comment

mwa ik weet niet hoe je voeding er uit ziet maar die dingen gaan bijna geen effect hebben als je voeding slecht is ik zou hier eerst naar kijken

dan over het supplementen combi
              whey altijd goed
              total muscle solution nooit geprobeerd misschien dat je in http://forum.bodynet.nl/supplementen...hop-topic.html
              even aan leon kunt vragen?
              There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Oke, bedankt voor de tip.. ik wil inderdaad nog even wachten met supplementen gebruiken, tot ik hier ook nog wat meer over weet, en ook nog wat meer fitness ervaring heb met mijn schema (ben vandaag begonnen met totale uitputting, meer gewicht en minder herhalingen, dit wisselen we in periodes af met minder gewicht en ca. 20 herhalingen), en weet waar ik aan toe ben..
                Tot die tijd lees ik jullie discussies bij langs, want er staat echt een berg aan informatie op deze site!! Goed bezig lui en go on!

Greetz

Comment

Lezen is inderdaad de sleutel tot succes. Ik hoop dat je gaat vinden wat je zoekt.

Over de armen: sommige mensen zweren bij een aparte armdag, andere incorperen het bij iets anders. Het is even een kwestie van uitvinden wat jij lekker vindt.

Comment

Welkom!
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X