Nieuw robijn maar niet fleur en fijn eerder beef want ik train intensief :whistling:

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuw robijn maar niet fleur en fijn eerder beef want ik train intensief :whistling:

Eerst leek dit tijgerforum me echt geen porum...vol breednekgorillas pratend over ana die aan het bowlen is doch schijn bedriegt immer en praktisch altijd...concluderend dat dus mijn gedachten zo logisch waren als eit is wat de kip schijt. Dus zoals het de oprechte liefde betaamd en het de kunst der lichaamssculptuur belichaamd...ben ik al tijden die hard forumscroller. Zal tzt wat fotos van mijn adonelijke vorderingen posten......vragende om tips en kritische noten. Greetz xavier...28...1.93...92kg..taille 79...borst 119..etc to the bladiebla...enjoy your springy sunday...en de kip...basmatirijst...whey...de kwark...natuurlijk..

En verder gaat het goed met je?
    Welkom.
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Gegroet, niks gebroken?

Comment

nu wel weer maar toen ik een uurtje geleden mijn lijf te snel verhief na van de zonebankbank te zijn opgesprongen kon ik daarna bijna voortanden gaan rapen zo duister werd het even voor mijn ogen...gelukkig zag ik na een seconde of twee het licht weer.....en bleek ik alleen dronken aan het wankelen te zijn...snel mijn evenwicht weer hervindend...na te zijn oogverblindend net zoals jouw buikje trouwens

Comment

Misschien wil je er eens met een arts over praten.
          Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

welkom,

kom je soms uit munstergeleen? en had je cornrows?

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
              welkom,

kom je soms uit munstergeleen? en had je cornrows?

Comment

Schitterende stijl. Welkom!
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik vind het inderdaad ook wel wat hebben, niet iedereen kan dat zo hoor

nou even tussen ons: Wat voor pilletjes heb je op man of hoe skaffa ben je?
                  Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Originally posted by Wilcodemug View Post
                    Ik vind het inderdaad ook wel wat hebben, niet iedereen kan dat zo hoor

nou even tussen ons: Wat voor pilletjes heb je op man of hoe skaffa ben je?
                    mmm even kijken hoe mijn hersenspinselen dat bezinselen...zink..ginsenko biloba..calcium...omega 3 en 9...vitamine b,d....en gisteren twee pilletjes azitromycine...waar die laatste twee voor waren laat zich drie maal raden......of googelen

Comment

Whehe, flapdrol.
                      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

antibiotica kuurtje ja? lekker zuur

Comment

Haha, welkom bro, dat je ons nog vaak zo mag vermaken

Comment

Originally posted by Silk View Post
                            Haha, welkom bro, dat je ons nog vaak zo mag vermaken

Sluit ik me bij aan.
                            1e Masters Superbody YBF 2011!
                            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

whahaha wat een binnenkomst....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X