Voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voorstellen

Hello allemaal!

Ik ben Robin 27 jaar uit België.
    In augustus 2010 woog ik 80kg 25vet% ik ben 1m68 en had een buikomtrek van 92cm.
    Mijn broeksmaat was 36 en mijn t-shirt waren L of zelfs sommige al een XL om een beetje mijn bierbuik te verdoezelen...

Op een zekere morgen was ik het zo beu van iedereen te horen dat ik een klein dikkertje was geworden met een bierbuikje dat ik besloot er iets aan te doen.
    Ik kreeg al snel de reactie eens een bierbuik... altijd een bierbuik. (dat krijg je niet meer kwijt). Mijn motivatie was dus nog hoger om het tegendeel te bewijzen! Ik ben beginnen lopen elke dag, en dat ging van 1km tot uiteindelijk 5km. Het bier en frisdrank had ik vervangen door water en mijn fastfood terug gedreven tot alleen zaterdagavond. Al snel verloop ik 6kg! Ik voelde me SUPER!
    Het afzien werkte dus echt. Ik was echt zo blij met mijn resultaat dat ik meer wou, ik startte dus ook met gewichten te pakken. Mijn nieuw doel: een atletisch lichaam krijgen. Een mooie borst met een sixpack en een gerspierde rug.

Ik train nu ongeveer een jaar en mijn rugklachten die ik altijd had zijn enorm gebeterd. Mijn gewicht zit nog op 70kg en mijn buikomtrek op 76cm 17vet%.
    Zoals jullie allemaal weten zijn de laatste stappen het moeilijkst.

Is er iemand die me kan vertellen of ik er op deze manier ga geraken?

dit is mijn training en eet schema:

maandag: Borst en buik/ 30 min fietsen
    eten: s'morgens (syntha 6-shake)
    tussendoor amandel noten
    s'middags volkorenbrood met kip of kalkoen
    tussendoor of voor de training rosbief of een banaan
    s'avonds aardappelen/rijst/pasta met kip of vis

dinsdag: 1uur cardio
    tussendoor amandel noten
    tussendoor of voor de training rosbief of een banaan

woensdag: rug en schouders/buikspieren
    magere aardbeien yoghurt
    fruit

donderdag: 5km lopen
    magere aardbeien yoghurt
    fruit

vrijdag: armen / buik
    magere aardbeien yoghurt

zaterdag: rust of fietsen

s'middags broodje kaas en hesp met ei

s'avonds wat ik wil

zondag: fietsen of rust

s'middags broodje met kaas

s'avonds familie eten..

Alvast bedankt om dit te lezen!!
    Groeten
    1.69m ** Begin 81kg 26% ** Momenteel 67kg 11/12%*

Zo te zien ga je een heel eind komen.
    Ben geen voedingsdeskundige maar het ziet er naar uit dat je er al iemand bij hebt gehaald om je voeding aan te passen.

Succes met je doel en plezier hier.
    kleine mannetjes worden groot.

TRAIN AS YOU FIGHT

Comment

Welkom!
      Ik bewonder dat je zo gedreven bent en nog steeds doorgaat!

Persoonlijk zou ik zien dat je elke avond kwark (500gr magere kaas van milsani uit de aldi) binnenhebt. Deze zorgt ervoor dat je spieren 's nachts eiwitten hebben.

Daarnaast snap ik het doel van je donderdagtraining niet (5km lopen zal ongeveer een half uur zijn) Als het de bedoeling is om conditie te kweken zou ik het zo houden, maar als je ook dan aan vetverbranding wilt doen, zou ik die training rekken naar 1 uur. (en afstand doet er niets toe)

Als je echt vet wilt verbranden, moet je weten dat de tijd om het maximale vetverbrandingsvermogen te bereiken 30 min duurt. Na een half uur ben je dus optimaal je vetten aan het verbranden. Qua intensiteit is het aanbevolen om aan een hartslag van 60-70% van je maximale hartslag aan cardio te doen (bij lage inspanningsintensiteit gaat je lichaam de energie immers het merendeel uit je vetten halen en veel minder uit koohydraten)

Comment

Het is altijd fijn om te lezen hoe mensen progressie maken. Kijk hier eens:

http://forum.bodynet.nl/sticky-onder...uwe-leden.html
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

Ik denk dat je een beetje weinig eet, heb je je onderhoud al berekend?
          Als je te weinig eet ga je echt geen spieren ontwikkelen, dus de hoeveelheid moet op orde zijn.

En ga ook je benen trainen, een fullbody schema is het best om mee te beginnen. Het trainen van die grote spiergroepen zal ook de rest mee vooruit helpen.

Comment

Hey allemaal!

thx for the responses!

Ik had inderdaad al een beetje gekeken naar wat mijn voeding zou moeten zijn.
            Het boek 'het wasborddieet' heeft me daarbij goed geholpen. verder doe ik veel oefeningen die de amerikaan Scott Herman zegt. Mijn benen train ik ook maar aangezien ik korte benen heb wil ik ze niet te hard trainen (krijg ik anders korte dikke benen?) Ben trouwens ook blij dat er eindelijk iemand heeft gezegt wat kwark nu eigenlijk net is

Voor de rest ga ik de topics eens rustig lezen die ik heb gekregen net van inferno.

Alvast bedankt!
            1.69m ** Begin 81kg 26% ** Momenteel 67kg 11/12%*

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X