Hallo, ik ben nieuw op het forum.
Ik ben 30 jaar en woon in België.
Ik train sinds men 20 jaar. Nu ben ik dit jaar pas echt terug in gang geschoten na 4 jaar niet echt deftig te trainen, reden was 4 operaties aan de tanden in 3 jaar tijd en het jaar erna recuperatie plus gebrek aan motivatie.
Ik train nu dus terug 5 dagen en in het weekend rust. Ik probeer geen alcohol te drinken en vet en suiker te meiden. Ik probeer ook weinig kolydraten te nemen en regelmatig eiwitten.
Weeg nu 91kg en ben 1m84 met een vetpercentage van 18%.
Beste stats had ik dus ongeveer 5 jaar geleden met 82kg op 12% vetpercentage.
Doel is nog steeds om naar de 80kg te gaan en 8% vet, veel meer spiermassa en kracht te nemen.
Mijn trainingschema en eetgewoontes post ik nog wel eens.
Wie moet ik aanspreken voor toegang tot somigge onderdelen van het forum?
Het zegt me dat mijn account geactiveerd moet worden.
Groeten,
Animalé
Ik ben 30 jaar en woon in België.
Ik train sinds men 20 jaar. Nu ben ik dit jaar pas echt terug in gang geschoten na 4 jaar niet echt deftig te trainen, reden was 4 operaties aan de tanden in 3 jaar tijd en het jaar erna recuperatie plus gebrek aan motivatie.
Ik train nu dus terug 5 dagen en in het weekend rust. Ik probeer geen alcohol te drinken en vet en suiker te meiden. Ik probeer ook weinig kolydraten te nemen en regelmatig eiwitten.
Weeg nu 91kg en ben 1m84 met een vetpercentage van 18%.
Beste stats had ik dus ongeveer 5 jaar geleden met 82kg op 12% vetpercentage.
Doel is nog steeds om naar de 80kg te gaan en 8% vet, veel meer spiermassa en kracht te nemen.
Mijn trainingschema en eetgewoontes post ik nog wel eens.
Wie moet ik aanspreken voor toegang tot somigge onderdelen van het forum?
Het zegt me dat mijn account geactiveerd moet worden.
Groeten,
Animalé
Comment