Nog een Hollandse nieuwe

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nog een Hollandse nieuwe

Hallo allemaal!

Ik ben Ralph, 31 jaar en vader van 3 dochters. Ik woon in Velp maar kom oorsprongkelijk uit Rotterdam.

Ik ben sinds ongeveer een half jaar bezig met fitness en dit doe ik allemaal thuis. waarom? Tsja.. ik ben huisvader ofwel een stay-at-home-dad en daarmee kom je geld en vooral tijd tekort om naar een gym te gaan.
    Thuis fitnessen heeft best wat voordelen maar ook nadelen en het grootste nadeel vindt ik nogwel dat je niet om advies kan vragen.
    De kans op overtraining of een workout die niet goed in elkaar zit is een stuk groter. verder ben ik vooral dol op full body workouts

En daarom ben ik hier dan ook lid geworden, om wat meer te leren.
    Nog even m'n stats:

gewicht: 59 kilo
    lengte: 182cm
    vet %: geen idee, zal ik ooit eens moeten checken
    doel: wat gespierder worden en vooral in mijn armen

welkom, lekker veel tijd om te trainen, zullen velen jaloers zijn.

Wat betreft je vet% tov je lengte en gewicht.....hoef je niet te tjekken zal zeer laag zijn, ik denk concentreren op een voedingsschema met de nadruk op een beetje meer, is hier van alles over te vinden.

succes

Comment

Bedankt!

En aan zoiets zat ikzelf ook te denken, ik eet redelijk gezond maar hoeveel en wat ik naar binnen werkt let ik te weinig op.
      Een dieet om op een gezonde manier wat aan te komen is iets wat ik wel kan gebruiken

Comment

Originally posted by Ralph80 View Post
        Bedankt!

En aan zoiets zat ikzelf ook te denken, ik eet redelijk gezond maar hoeveel en wat ik naar binnen werkt let ik te weinig op.
        Een dieet om op een gezonde manier wat aan te komen is iets wat ik wel kan gebruiken
        2 linkjes,

Snel overzicht: geschikte producten in een krachtsportvoeding

http://forum.bodynet.nl/attachments/...hema-leeg-.xls

studeerse

Comment

Tof, bedankt
          Daar komen we de nacht wel mee door

Comment

1.82 m' en 59 kilo?? Oei, dat is wel heel mager........

Misschien kun je je voeding eens posten om te zien wat je daarmee ook kunt groeien?
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

@ oldtimer... lekker veel tijd om te trainen... met 3 kids???...
              Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

Welkom en succes met het behalen van je doelen.
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Welkom en suc6 met aankomen!
                  Mind is everything.

Comment

Originally posted by Danielle80 View Post
                    @ oldtimer... lekker veel tijd om te trainen... met 3 kids???...
                    Als ze schoolgaand zijn ja, lekker veel tijd om te trainen (thuis), idd weet ik dat niet van R80, maar kinderen vanaf de kleuterleeftijd hebben jou niet nodig om te spelen hoor.

Ik werk zelf in een 5 ploegenrooster, heb 2 (basis) schoolgaande kinderen, daarnaast ben ik op het moment bezig met studie, en deel ik (natuurlijk) mee in het huishouden, en ik heb ook nog lekker veel tijd om te trainen, beetje planning kom je een heel eind.

Sommige mensen lopen al te stressen wanneer ze een scheet laten jij ook ????

Comment

Pfff no offence
                      Maar met eentje van 1,5 lijkt het of je nooit meer vrije tijd zult hebben
                      Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

Originally posted by Danielle80 View Post
                        Pfff no offence
                        Maar met eentje van 1,5 lijkt het of je nooit meer vrije tijd zult hebben
                        Mee eens 1,5 jaar is nog erg jong en hebben ze veel aandacht nodig, en zullen ze alles doen om je te claimen, maaaaaar......er komt een tijd dat ze pa en ma echt niet meer nodig hebben.

Comment

Ik blij dat ik een maand oude dochter van me zus soms maar een uurtje heb en dan weer lekker kan inleveren
                          "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                            1.82 m' en 59 kilo?? Oei, dat is wel heel mager........

Misschien kun je je voeding eens posten om te zien wat je daarmee ook kunt groeien?
                            Het is inderdaad erg mager ookal was het vroeger veel erger.
                            De reden dat ik zo mager ben is denk ik dit..

- Ik begin de dag met een peuk en een kop koffie als ontbijt
                            - middag eten sla ik ook vaak over
                            - Ik kan nooit stilzitten (verbrand meer kcal dan ik binnen krijg)
                            - Ik ben/was een kettingroker (en daardoor heb ik weinig eetlust)

Nu ben ik al het 1 en andere aan het veranderen.. Ik eet nu ook daadwerkelijk iets bij m'n ontbijt en m'n middageten en ik ben sinds eergister ook gestopt met roken.
                            59 kilo is nog steeds vreselijk weinig maar nog niet zo gek lang geleden was het 55kg, dus er komt veranderering in.

Comment

Originally posted by Oldtimer View Post
                              Als ze schoolgaand zijn ja, lekker veel tijd om te trainen (thuis), idd weet ik dat niet van R80, maar kinderen vanaf de kleuterleeftijd hebben jou niet nodig om te spelen hoor.

Ik werk zelf in een 5 ploegenrooster, heb 2 (basis) schoolgaande kinderen, daarnaast ben ik op het moment bezig met studie, en deel ik (natuurlijk) mee in het huishouden, en ik heb ook nog lekker veel tijd om te trainen, beetje planning kom je een heel eind.

Sommige mensen lopen al te stressen wanneer ze een scheet laten jij ook ????

Mijn 2 oudste dochters (tweeling) gaan binnenkort voor het eerst naar school, ze hebben al 1 dagje meegedraaid om te kijken hoe het ging en dan wordt het akelig stil hier in huis en heb ik zeker wat meer tijd voor mezelf om te fitnessen.
                              De jongste dochter is 1 maand dus dat duurt nog even

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X