HeyHoi

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• HeyHoi

Dag mensen,

Mijn naam is Johanna , 25 jaar jong, uit het noordelijk plaatsje Groningen Ik heb me hier geregistreerd om alles te leren over voeding. Ik heb jaren last gehad van ondergewicht, en sinds een jaar stabiel op 56kilo.(1.73m) Nu ben ik deze week voorzichtig begonnen met sporten. En zo is dus mijn zoektocht naar informatie begonnen.

Ik wil graag 2 keer per week cardio en 3 of 4 keer per week krachttraining. Ik wil me fitter voelen (ik sta al te hijgen als een hert als ik een trappie op moet) Wat voller/ gespierder lichaam. En absoluut niet afvallen.

Omdat ik natuurlijk meer moet eten met sport erbij ben ik al 3 week bezig met het aanwennen van een nieuw voedingspatroon.

Wat ik tot nu toe veranderd heb is s'ochtens een extra maaltijd, minder vette producten, geen cola ed, ik eet overal kwark bij en hier en daar een extra boterham.

Ik heb de voedingschema ingevuld, en snap er eerlijk gezegd niet veel van. Excel geeft eindresultaten in rood aan, lijkt me niet goed.

Ow, heb volgens mij alle stickys wel gelezen. Wat een info zeg! Moet eerlijk bekennen dat ik 'door de bomen het bos niet meer zie'. Echt super bedankt voor het schrijven van zoveel info!
    Attached Files
    Mea culpa
    Nosce te ipsum

Welkom

Comment

Hoi welkom! Je moet bij cel C9 ff je target invullen! Nu staat ie standaard op 3000kc.
      Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

Thanks! Poging 2
        Attached Files
        Mea culpa
        Nosce te ipsum

Comment

succes. leuk dat er steeds meer vrouwen komen
          Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X