Ik zal me ook maar ff voorstellen dan

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik zal me ook maar ff voorstellen dan

Ik ben Richard 22 jaar 1.95m en weeg ong 93kg. Ik heb eigenlijk me hele leven lang gesport maar ben ook altijd te dik geweest. Op het toppunt woog ik zo'n 120kg. Hier heb ik afgelopen jaar wat aangedaan en ben toen zo'n 35kg afgevallen tot ik zon 85kg woog. Ik weeg nu dus weer iets meer maar dat is opzich niet zon probleem.

Het volgende is het probleem ik heb nog vrij veel vet en in de tijd dat ik echt bezig was met afvallen at ik vrij weinig en deed ik 4 uu cardio per dag waarbij ik zelden ook krachttrainde (achteraf natuurlijk stom maar het is niet anders).

Ik wil dus dit vetpecentage naar beneden krijgen en meer spieren kweken. Ik ben nu vanaf eind decembe met krachttrainen bezig en doe nu 3x in de week total workout en 2x in de week buikspieren en cardio. Meestal ren ik na de total workout ook nog 20-30 minuten en op buikspieren dagen een uur.

Mijn plan is nu om zoveel mogelijk de koolhydraten links te laten liggen en nu even vooral op veel eiwitten te focussen. Dit is het eetschema wat ik bedacht heb:

07:00 500ml magere kwark met whey en rozijnen.

10:00 whey shake met 2 fruitstukken.

13:00 Salade met sla,tomaat,kip/vis, komkommer, ui, mais etc.

16:00 shake, noten,

19:00 Groente met vlees,vis of kip ( groente kan van alles zijn, broccoli,sla,bloemkool,sperzie bonen etc. geen aardappelen)

21:00 fruit ( misschien nog een 3de shake)

Ik wil dit sowieso in de maand maart gaan uitproberen om te kijken wat het effect is. Ik heb ook nog een pot CLA wat ik daarbij wil gebruiken.

Iemand suggesties, hoe ik het beter zou kunnen doen ?

welkom!

Comment

te weinig koolhydraten en en eiwitten. lees sticky's eens, dat helpt je een stuk verder op weg. dit is een goed begin maar je moet het finetunen.

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
        te weinig koolhydraten en en eiwitten. lees sticky's eens, dat helpt je een stuk verder op weg. dit is een goed begin maar je moet het finetunen.
        Ik at eerst altijd havermout als ontbijt ik zou de kwark kunnen verplaatsen naar voor het slapen gaan en sochtends havermout eten.Ik heb ook al heel veel gelezen ik ben alleen als de dood voor koolhydraten omdat ik heel snel aankom en het niu eigenlijk is probeer zonder eerst at ik ook vaak volkoren pasta smiddags en dat heb ik nu eigenlijk vervangen door groente, aangezien ik al een tijdje aan het aanklooien ben met eten en het me trainen verpest.

Comment

Welkom
          If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

hoi en welkom.

Comment

Thnks allemaal

Comment

geen dank.

Comment

Welkom

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies