Nieuw, maar toch niet helemaal

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Mogelijkheid om begin foto's te posten (het gezicht even wegpainten) kunnen we daar eerst mee starten. Vanuit daar kunnen we advies geven. Gaat allemaal stuk makkelijker

Comment

Welkom!!
      "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Foto is wel goed idee, al gaat het een beetje tegen m'n principes in..maarja, jammer dan. Ik neem aan dat foto's in de ochtend het best zijn? Omdat je dat nog niet gegeten hebt of veel vocht vasthoudt

Comment

Originally posted by KimH123 View Post
          Foto is wel goed idee, al gaat het een beetje tegen m'n principes in..maarja, jammer dan. Ik neem aan dat foto's in de ochtend het best zijn? Omdat je dat nog niet gegeten hebt of veel vocht vasthoudt
          welkom en succes.

Comment

altijd op zelfde moment wegen makkelijkste is natuurlijk ochtend.
            je kan de foto's ook voor je zelf houden natuurlijk en zelf als evaluatie punt zien aangezien elke dag in de spiegel kijken niet werkt dan zie je niks.
            Calisthenics / Street workout

Comment

Foto is wel goed idee, al gaat het een beetje tegen m'n principes in..maarja, jammer dan.
              Dan moet je dat ook vooral niet doen.
              Bodynet zit steeds voller met zogenaamde experts (ofwel geile mannetjes) die alleen maar vervelend zijn
              Ik zou het (zoals IJsblok zegt) eerder voor jezelf houden, en als vergelijkingsmateriaal houden. Maar dan wel steeds op dezelfde dag en tijdstip nemen.

Originally posted by mratos View Post
              met jou stats lijkt me 23% bf wel erg hoog,
              Ik zou jouw mening vooral niet serieus nemen, Mratos.

Originally posted by axel1994 View Post
              Hier staan enkele vergelijkingsfoto's maar iedereen is anders dus dit is ook niet exact.
              En die link ook niet.. Lijkt me erg sterk dat die vrouwelijke plaatjes een betrouwbaar beeld geven.

Comment

Dankje Patricia dat je me daar op wijst. Niet dat ik daar zelf nooit over na heb gedacht, maar je herinnert me er aan denk dat het inderdaad beter als ik ze voor mezelf houd als vergelijkingsmateriaal.

Comment

Gelijk heb je! Als ik m'n vriendinnen als voorbeeld neem, hun 'trainingen' bestaan uit 3 x 10 min cardio (laag tempo) en wat buikspieroefeningen (liefst zonder te zweten). Mij maak je daar niet echt enthousiast mee!

Zou iemand me misschien kunnen helpen met een paar vragen?
                  Hier: http://forum.bodynet.nl/afslanken/52...n-mbt-cut.html

Alvast bedankt
                  Haha ja herkenbaar.
                  En dan zit ik om 10 uur men noten naar binnen te spelen en zitten ze te zagen over al dat vet waarna ze tijdens de middag pauze frieten gaan eten LOL
                  Tja de jongeren van vandaag missen gewoon discipline
                  I'm not special, but not the same as you.
                  Because I do things you will never do.
                  SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

Haha of ze kijken me raar aan als ik zeg dat ik meer dan de adh groenten eet, terwijl zij die met veel pijn en moeite wegkrijgen (Mam mag blij zijn met me haha) Of ze gaan 'intervallen' en stappen na 30 minuten zonder een teken van enige inspanning van de loopband af.

Comment

23.5 niet wat veel lisa ? meters zijn niet nauwkeurig.
                      suc6 met je doelen

Comment

dat werd al eerder gezegd ja.
                        Ik weet serieus niet goed hoe ik m'n bf in moet schatten. ik zou zeggen 22% dan, maar misschien is het wel lager (of hoger). Ik ben slank en volgens mij ook niet echt vet, maar dat blijft moeilijk om in te schatten vind ik!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X