Hey people!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hey people!

Hey allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum, lees al een tijdje af en toe berichten op dit forum, dus dacht waarom meld ik me niet een keer aan... Nou nu is het dus zover. Ik heet Nina en ik ben 17 jaar oud.
    Ik ben 1.80 meter lang en 63 kilo. Als het goed is ga ik binnenkort als model werken, maar dan moet er nog wel wat vanaf (vet). Ik hoop dat ik hier wat tips kan krijgen van jullie! Vooral op het gebied van mijn voeding kan ik nog wel wat tips gebruiken. Heb vaak de neiging te weinig te eten waardoor ik het niet volhoud. Zou graag wat meer structuur willen creëren. Hopelijk hebben jullie wat suggesties voor een passend dieet!

Liefs,
    Nina

Welkom. Ik ben ook model en de zomersticky heeft me daarbij echt geholpen!
    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Wat is een zomersticky??

Comment

http://forum.bodynet.nl/lees-eerst/3...mersticky.html

Comment

Welkom

Comment

Originally posted by kojak View Post
            Welkom. Ik ben ook model en de zomersticky heeft me daarbij echt geholpen!
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Welkom!

@ Kojak
              .
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Hey Nina, wat ontzettend leuk/spannend dat je modellenwerk gaat doen! Pas je wel op dat je niet (zoals vele modellen) doorslaat in de drang om af te vallen? Verder wens ik je heel veel succes en ik weet uit ervaring dat dit forum je ontzettend goed kan helpen om je doelen op een gezonde manier te bereiken.
                Je duistere kant wil ook het licht zien!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X