Even voorstellen: Nutrition24

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Even voorstellen: Nutrition24

Hallo allemaal,

Mijn naam is Erik en ik ben een nieuwe webwinkel begonnen in sportvoeding en voedingssupplementen.

Ik ben nu 12 jaar actief in de wereld van sportvoeding en supplementen, vooral op het gebied van inkoop, marketing en productie. Ik heb in het verleden met grote Amerikaanse en Europese merken gewerkt en veel van deze kennis is nu vertaald naar mijn eigen merk producten.

Ik heb mijzelf hier aangemeld omdat ik graag op de hoogte wil zijn van jullie bevindingen op het gebied van sportvoeding en voedingssupplementen en (uiteraard) een beetje naamsbekendheid wil kweken.

Shoot als er vragen zijn!
    Erik / Team Nutrition24.com

Vraagje: Wat voor mooie openingsdeal heb jij voor ons

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
      Vraagje: Wat voor mooie openingsdeal heb jij voor ons
      Hahaha, had niet anders verwacht.

Wij hebben altijd scherpe prijzen, vooral van het eigen merk N24.
      24-uurs levering (vóór 16:00 uur besteld, m.u.v. weekend), grote merken etc. is allemaal niet zo spannend, ben nog startende en heb tijd nodig om te kunnen groeien.

Maarrrrr : Wat denk je van het sparen van punten voor gratis producten bij elke aankoop? Dan heb ik het niet over monsters maar gewoon echt over cash.

"Like" ons op FB en elke 1e week van de maand verloten wij 2 N24 Bonnen, te besteden op de site.

Wat vind je trouwens van de site?

Comment

Nette website, mooi overzichtelijk en niet al te duur.

Welkom trouwens

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
          Nette website, mooi overzichtelijk en niet al te duur.

Welkom trouwens
          Thanks, wij gaan ons best doen!

Comment

Mooie website!
            Welkom, en als vraag had ik; hoeveel is 1 spaarpunt waard?

Comment

Originally posted by JGP91 View Post
              Mooie website!
              Welkom, en als vraag had ik; hoeveel is 1 spaarpunt waard?
              Hi, thanks!

1 spaarpunt is 1 Eurocent. Van tijd tot tijd zijn er extra aanbiedingen te verkrijgen op ons assortiment. Op dit moment hebben wij bijvoorbeeld de actie: dubbele punten op alle producten van N24. Vooral de N24 producten zijn hierdoor zeer scherp geprijsd. Ik zal de nieuwe aanbiedingen morgen kenbaar maken via het forum suppliers/supplementen. Dat is wat gepaster denk ik.

Op deze manier willen wij wat teruggeven voor het vertrouwen. Dit kan trouwens aardig oplopen weten wij al uit ervaring..

Zitten je favoriete merken in ons assortiment?

Comment

Originally posted by Nutrition24 View Post
                Hi, thanks!

1 spaarpunt is 1 Eurocent. Van tijd tot tijd zijn er extra aanbiedingen te verkrijgen op ons assortiment. Op dit moment hebben wij bijvoorbeeld de actie: dubbele punten op alle producten van N24. Vooral de N24 producten zijn hierdoor zeer scherp geprijsd. Ik zal de nieuwe aanbiedingen morgen kenbaar maken via het forum suppliers/supplementen. Dat is wat gepaster denk ik.

Op deze manier willen wij wat teruggeven voor het vertrouwen. Dit kan trouwens aardig oplopen weten wij al uit ervaring..

Zitten je favoriete merken in ons assortiment?
                Ah zo.

Qua merken ben ik nog veel aan het experimenteren. Heb nu 4 supps gebruikt waarvan ik Mammoth 2500 de enige tegenvaller vond (qua smaak en qua resultaat).

Dus ik sta open voor alles wat nieuw is ^^ (en wat past binnen mijn voeding ofc)

Vaak ga ik toch voor wat de meeste mensen hier aanbevelen (en dan bedoel ik de mensen die toch redelijk vaak posten en waaruit ik kan opmaken dat ze er verstand van hebben). En de prijs natuurlijk.

Comment

Eindelijk eens een webwinkel met beetje redelijke site! Mooi man!

Enkel zou ik het bovenste zwarte gedeelte verkleinen. Het is nu (heb het niet nagekeken, correct me if i'm wrong) +/- 650px hoog. Ik zou dat ten eerste al halveren. Ik heb een enorm beeldscherm maar moet alsnog scrollen voor de content. Misschien een slideshow erin verwerken? Als je interesse hebt wil ik wel helpen

In iedergeval welkom en veel succes!

Comment

Welkom

Comment

Originally posted by JGP91 View Post
                      Ah zo.

Qua merken ben ik nog veel aan het experimenteren. Heb nu 4 supps gebruikt waarvan ik Mammoth 2500 de enige tegenvaller vond (qua smaak en qua resultaat).

Dus ik sta open voor alles wat nieuw is ^^ (en wat past binnen mijn voeding ofc)

Vaak ga ik toch voor wat de meeste mensen hier aanbevelen (en dan bedoel ik de mensen die toch redelijk vaak posten en waaruit ik kan opmaken dat ze er verstand van hebben). En de prijs natuurlijk.
                      Prijs is altijd belangrijk. Mammoth hebben wij niet in ons gamma, maar wel de Mastadon van Interactive - 500Kcal per serving, waarvan 50 gram hoogwaardige proteine - €33.90.

Serious Mass van Optimum (per serving 1250 Kcal & 53 gr Proteine) doet het goed, net als de Ultra Mass van Stacker (912 Kcal - 42 gram Proteine) Zijn wel wat duurder.

Vergeet niet: Goede voeding komt altijd op #1, hierna zijn er supplementen die je kunnen helpen je doel sneller te bereiken.

Heb je interesse in een Whey Banana Shake of Chocolate Shake sample van ons eigen merk N24? "Like"ons op FB en wij nemen contact met je op voor je gegevens. Voor de eerste 250 "likes" hebben wij een monster klaar liggen.

Comment

Originally posted by Dexie View Post
                        Eindelijk eens een webwinkel met beetje redelijke site! Mooi man!

Enkel zou ik het bovenste zwarte gedeelte verkleinen. Het is nu (heb het niet nagekeken, correct me if i'm wrong) +/- 650px hoog. Ik zou dat ten eerste al halveren. Ik heb een enorm beeldscherm maar moet alsnog scrollen voor de content. Misschien een slideshow erin verwerken? Als je interesse hebt wil ik wel helpen

In iedergeval welkom en veel succes!
                        Dank voor je positieve feedback Dexie. Er zit een slideshow/carroussel ingebouwd, 5 verschillende - niet gezien?

Site laten wij nu nog even voor wat het is, maar gezien onze aspiraties zou het zo maar kunnen zijn dat het binnen 1 jaar weer vernieuwd is. Stilstand is achteruitgang

Comment

mooie site en mooie aanbiedingen ook
                          tevens i liked @facebook

Comment

Originally posted by fit4free View Post
                            Welkom
                            Thanks!

Comment

Originally posted by Hmollink View Post
                              mooie site en mooie aanbiedingen ook
                              tevens i liked @facebook
                              Super te horen! Wij nemen binnenkort contact met je op via FB!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X