FF Voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• FF Voorstellen

Mijn naam is Peter en ben 57 jaar, ik heb in 1980-1984 getraind in een sportschool te Valkenswaard. Ben toen daar mee gestopt omdat er te veel tijd in ging zitten. Ik trainde toen 6 dagen in de week.
    Ik ben in 2006 weer in aanraking gekomen met deze sport omdat ik na mijn by pass operatie medische fitness kreeg voorgeschreven, was veel gelijk verkocht. Na dat ik voldoende hersteld was heb ik mij aangemeld bij een sportschool en ben weer gaan trainen. Wel voorzichtig begonnen maar na een tijdje kreeg ik de smaak toch weer te pakken. Ik train nu bij Sportiva life in Valkenswaard en dat bevalt mij goed. Ik train nu 2 a 3 keer per week hangt er vanaf of ik voldoende ben uitgerust(leeftijd he)

Ik weeg 81 kg en ben 175 groot, vetpercentage 14%. Ik heb moeite om de juiste voeding te vinden die bij mij past. In die 5a6 jaar ben ik maar 4 kg aan gekomen. Misschien dat ik hier wat goede tips kan vinden over de juiste voeding en de juiste training voor iemand van 57. Verder gebruik ik geen supplementen alleen na mijn training een eiwitshake.

Verder doe ik nog 1a2 maal per week een tocht op mijn atb

welkom, en er staan genoeg tips over voeding enjoy
    Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
    musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY

Comment

Welkom !

Goed dat je weer aan de slag bent gegaan.
      Voeding is inderdaad een heel belangrijk onderdeel.
      Kijk een beetje rond op het forum. Er staan verschillende "stickies" met uitgebreide informatie.

Lees eerst het zomersticky

Goed jezelf inlezen, dan kom je al een heel eind.

Succes !
      Life doesn't get any easier...you just get stronger

Comment

Welkom

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X