voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voorstellen

Hej ik ben nieuw hier
    hier al een paar stats

20jaar(september 21)
    gewicht:79kg
    ik train al van rond men 16 jaar.
    Heb wel een zeer lange stop gehad van juli 2011 tot 6 weken terug(rond de 9 maand).
    Ben dus goed achteruit gegaan, maar nu terug 6 weken bezig.

heb dus wel al een béétje ervaring met welke oefeningen ik moet doen voor welke spiergroep.
    Maar men grootste probleem is dus mijn voeding.
    Ik ken er wel een heel beetje van maar dat is dan puur uit een zomersticky die ik hier een jaar of 2 geleden heb bestudeerd.
    voedingschema is dus nu nog ver te zoeken.
    Ik doe men best om de nodige eiwitten, koolhydraten en vetten binnen te krijgen maar helaas lukt het me niet om bv: 200g eiwitten binnen te krijgenen en zo verder...
    daarom tips over voeding en voedingssupplementen zijn meer als welkom

grtjes

welkom en succes.
    hier zijn ongetwijfeld mensen te vinden die jou hierbij kunnen helpen.

Comment

ik hoop het

Comment

Heb jij al een excelsheet waar je je onderhoud etc kan uitrekenen + je voeding per dag kan invoeren waarbij je automatisch krijgt hoeveel eiwitten kcal vet je binnen krijgt?

Comment

Welkom

Comment

Originally posted by optiflex View Post
            Heb jij al een excelsheet waar je je onderhoud etc kan uitrekenen + je voeding per dag kan invoeren waarbij je automatisch krijgt hoeveel eiwitten kcal vet je binnen krijgt?
            Ja ik weet hoeveel ik moet eten. Alleen weet ik niet of het verstandig is om nu te bulken.
            ben dus wel wat vet aangekomen (niet overdreven veel) maar wil gewoon snel terug op 85 kg zitten.
            in men gym zeggen ze ook dat ik beter kan gaan cutten.
            maar ik heb uit het verleden geleerd als ik gewoon train (dat wil zeggen 5 dagen in de week) ik automatisch droger kom te staan en toch veel eet

grtjes

Comment

Originally posted by nr13 View Post
              Ja ik weet hoeveel ik moet eten. Alleen weet ik niet of het verstandig is om nu te bulken.
              ben dus wel wat vet aangekomen (niet overdreven veel) maar wil gewoon snel terug op 85 kg zitten.
              in men gym zeggen ze ook dat ik beter kan gaan cutten.
              maar ik heb uit het verleden geleerd als ik gewoon train (dat wil zeggen 5 dagen in de week) ik automatisch droger kom te staan en toch veel eet

grtjes
              welkom.

en je kiest natuurlijk voor de laatste optie....! gewoon trainen, groeien en droger worden met goede en voldoende voeding
              Cutten komt wel als het nodig is, blijf gewoon lekker groeien en in redelijk/goede shape en als je een keer wedstrijdrijp bent komt het echte cutten wel.
              1e Masters Superbody YBF 2011!
              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
                welkom.

en je kiest natuurlijk voor de laatste optie....! gewoon trainen, groeien en droger worden met goede en voldoende voeding
                Cutten komt wel als het nodig is, blijf gewoon lekker groeien en in redelijk/goede shape en als je een keer wedstrijdrijp bent komt het echte cutten wel.
                zal ik doen dan

Comment

Welkom !
                  Life doesn't get any easier...you just get stronger

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X