vraag voor beginner,

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vraag voor beginner,

Yuuuuuu bn beginner, wil het eens wagen op een deca -masteron kuurtje ,vn elk 1ml om de 3dagen te injecteren, en dat 2potjes deca en masteron lang, dus in totaal een kuurtje van 40ml waarvan ik de laattste week start met nolvadex in te nemen ? Is dit een goede kuur is ? Als ie al echt is tegenwoordig hha

En je bent beginner in wat precies?
    focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Originally posted by michael8118 View Post
      Yuuuuuu bn beginner, wil het eens wagen op een deca -masteron kuurtje ,vn elk 1ml om de 3dagen te injecteren, en dat 2potjes deca en masteron lang, dus in totaal een kuurtje van 40ml waarvan ik de laattste week start met nolvadex in te nemen ? Is dit een goede kuur is ? Als ie al echt is tegenwoordig hha
      Steroiden worden niet in ml gerekend, maar in mg.
      Je wil het wagen op n Deca- Masteron stack?
      Een kuurtje van 40ml?
      Je start de laatste week met Nolvadex?
      Van elk elke 3dagen 1ml injecteren?

Kerel lees eens wat over steroiden, voordat je er mee gaat spelen.
      Je wilt gaan klooien met medicijnen. MISBRUIK heet dit..

Ik wil je met alle plezier helpen, maar (ja ik zeg maar) je schrijft hier iets, waarbij ik zeg: ik mag, en kan jou zo geen advies geven op deze manier.
      Omdat je er geen sikkepit van begrijpt waarmee je bezig wilt gaan.

Lees je in, meld je plan, vermeld je gewicht, je bf, je trainingsjaren en je doel..

Comment

He daar welkom.

Ik sta niet afwijzend tegenover kuren (om de discussie voor te blijven ) maar ik denk dat de meeste bners welke ervaring hebben met kuren, toch wel verlangen dat je wat meer verteld, bv. leeftijd, hoe lang train je al en wat zijn je vorderingen tot nu toe, gewicht, vetperc en voedingspatroon, eventueel trainingschema en waarom juist deze kuur en wat zijn jouw verwachtingen hiervan ?
        Als je jezelf hebt ingelezen hier op bn kun je weten dat kuren een onderdeel is van het totale plaatje, ook kun je deze kuur "stack" vast wel terug vinden in een van de bn topics.

Ik ben het met Knulletje eens dat wanneer jij al praat in ml ipv mg, waarschijnlijk geen enkele voorstudie hebt gedaan, wat bijna zeker resulteerd in een grote teleurstelling tijdens en na de kuur.

Ik ben nog steeds verbaasd hoe laag de drempel is om te gaan kuren (voor sommige).

Comment

Originally posted by michael8118 View Post
          1 woord : STACKER

de c mag ook vervangen worden voor een extra K

Comment

beginner ??
            ik raad aan om eerst wat jaren te trainen voor je dees gaat doen
            en je hebt denk ik nep grief
            normaal word het verpakt per 1 of 2 ml

Comment

Regels lezen voor dat je gaat posten.
              Je mag nog niet in deze sectie posten.

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                Regels lezen voor dat je gaat posten.
                Je mag nog niet in deze sectie posten.
                heb je het op mij ?

Comment

Originally posted by nr13 View Post
                  hoezo? Ik heb ook alleen maar 10ml vials. Kan ook 100ml vials bestellen. En is goed spul. Is alleen natuurlijk niet gemaakt voor ziekenhuizen waar ze 1ml of 2ml per keer/per patiënt gebruiken.
                  1e Masters Superbody YBF 2011!
                  Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

heb je het op mij ?
                    Was eigenlijk voor de Topicstarter bedoelt.

Comment

Originally posted by marnop View Post
                      hoezo? Ik heb ook alleen maar 10ml vials. Kan ook 100ml vials bestellen. En is goed spul. Is alleen natuurlijk niet gemaakt voor ziekenhuizen waar ze 1ml of 2ml per keer/per patiënt gebruiken.
                      ok sorry wist het niet.
                      men heeft me altijd verteld dat waar jij over spreekt ondergrond lab grief is en meer oli is als wat het moet zijn

Comment

ok sorry wist het niet.
                        men heeft me altijd verteld dat waar jij over spreekt ondergrond lab grief is en meer oli is als wat het moet zijn
                        probleem is alleen dat de "echte merken" het meest nagemaakt worden door kwaadwillende undergrounds badkuip mengers en als je geluk hebt dan zit er altijd wel wat van test in.......

Maar een aantal UG zijn idd ondergedoseerd.

Die waar ik het over heb zijn geen NL of bekend merk.
                        1e Masters Superbody YBF 2011!
                        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

beginner ??
                          ik raad aan om eerst wat jaren te trainen voor je dees gaat doen
                          en je hebt denk ik nep grief

Bij het eerste stuk geef ik je helamaal gelijk.

Nep grief? Je bedoeld waarschijnlijk UG materiaal? Kan ik kort in zijn, de bekende merken bevatten wat erop staat. En als je het niet n jaar lang in je lijf hoeft te zetten, is het voor de meeste kerels hier n goede oplossing, omdat je dan zeker weet dat je geen fake hebt. En het is voor de meeste ook nog n beetje betaalbaar. Voor normaal gebruik, best goed spul.

Over de Humaan:
                          Je bedoelt dat het in ampullen van 1ml, en in vials van 2ml word geleverd?
                          Verpakt word het in 1-2-3-5 en 10stuks.

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                            Bij het eerste stuk geef ik je helamaal gelijk.

Nep grief? Je bedoeld waarschijnlijk UG materiaal? Kan ik kort in zijn, de bekende merken bevatten wat erop staat. En als je het niet n jaar lang in je lijf hoeft te zetten, is het voor de meeste kerels hier n goede oplossing, omdat je dan zeker weet dat je geen fake hebt. En het is voor de meeste ook nog n beetje betaalbaar. Voor normaal gebruik, best goed spul.

Over de Humaan:
                            Je bedoelt dat het in ampullen van 1ml, en in vials van 2ml word geleverd?
                            Verpakt word het in 1-2-3-5 en 10stuks.
                            hier hebben we weeral bijgeleerd
                            ja ik bedoelde ampullen van 1 en 2 ml
                            maar nog even terug komen op die UG materialen
                            een maat van me was er ook me bezig en had na 3 weken vocht op zijn longen. dat vind ik wel redelijk grof dit kan tog niet gebeuren als je (echt materiaal hebt). dat denk ik toch.
                            ik moet wel zeggen dat ik over "anabolen zeer weinig weet heb er geen ervaring me en hoop het zo nog even te houden (die ervaring dan he)

Comment

hier hebben we weeral bijgeleerd
                              ja ik bedoelde ampullen van 1 en 2 ml
                              maar nog even terug komen op die UG materialen
                              een maat van me was er ook me bezig en had na 3 weken vocht op zijn longen. dat vind ik wel redelijk grof dit kan tog niet gebeuren als je (echt materiaal hebt). dat denk ik toch.
                              ik moet wel zeggen dat ik over "anabolen zeer weinig weet heb er geen ervaring me en hoop het zo nog even te houden (die ervaring dan he)
                              Waarom zou dat aan het UG merk liggen?
                              Is dat geconstateerd door een arts, of heeft hij dit zelf bepaald?

Had hij misschien Trenbolon of Parabolan?
                              Deze stoffen kunnen op de longen slaan (Trenhoest) maar dan heeft hij zelf de fout gemaakt door het te dichtbij of zelfs in een ader te spuiten.
                              Verder geloof ik niet dat het vocht op/bij/in de longen zou kunnen brengen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X