het roer gaat om

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• het roer gaat om

Hoi,

Even voorstellen werd mij verzocht. En waarom niet. Ik heb al aardig wat zitten bladeren en er is hier enorm veel info te vinden en ook mensen met hetzelfde uitgangspunt als ik: in shape komen. Vroeger jaren heel veel wedstrijden gezwommen, maar lekker eten en drinken hakt erin, zeker met alleen 1 x per week squashen.....

1 juli begonnen met een cardio programma thuis en overgang naar anders eten. Ik moet zeggen: ik voel me nu al anders, nu moeten anderen het nog even gaan zien, altijd goed voor de motivatie.

Morgen start ik in de sportschool iig. 3 x per week. Ga trainen met 1 van mijn beste vrienden, die moet serieus gewicht kwijt. Zin in! Ik zal ongetwijfeld nog wel eens wat willen weten, kennis genoeg hier zo te zien.

FrankySummer
    Why so serious?

bench press 105 || squat 150 || deadlift 165 || MP 80

Welkom Franky!
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Welkom
      focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Welkom.
        Uit eigen ervaring weet ik dat 1x per squashen onvoldoende is echt in shape te komen.
        Is wel een zeer effectieve vetverbrander.

Weet niet hoe lang je dan speelt maar het is een goeie explosieve workout bovenop de krachttraining. Hou wel rekening met benentraining, moet niet te kort op elkaar zitten...als je goed traint..
        Tip: pak ook (walking) lunges mee, haal je nog meer ballen voorin...

Comment

Originally posted by zwoelie View Post
          Welkom.
          Uit eigen ervaring weet ik dat 1x per squashen onvoldoende is echt in shape te komen.
          Is wel een zeer effectieve vetverbrander.

Weet niet hoe lang je dan speelt maar het is een goeie explosieve workout bovenop de krachttraining. Hou wel rekening met benentraining, moet niet te kort op elkaar zitten...als je goed traint..
          Tip: pak ook (walking) lunges mee, haal je nog meer ballen voorin...
          Squashen is alleen intensief als je aan elkaar gewaagd bent en in staat veel te halen. Doe het ook vaak maar ik laat het buiten mijn std routine vallen qua workouts
          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Thanks,

Squashen doe ik op maandag een uur tegen een bijna gelijkwaardige tegenstander. Mijn voordeel is dat ik bloedfanatiek ben, dus ik ben meestal aardig stuk na dat uur. Maar het is duidelijk niet genoeg om die biertjes eraf te krijgen. (mooi ook die slechte zomer, weinig terras uren )
            Why so serious?

Comment

Als je lekker gesloopt bent na afloop is het het goed. Zeker als je lange rallys hebt en goed door de knietjes gaat....walking lunges en schuine alternating lunges (met gewicht) is de oplossing.

En voor oefeningen kan je op de baan "ghosten" of combinaties van "boost-drive"..weden dat je aan het zuurstof moet..

Comment

Ouch, vandaag nog even neusje op de feiten. In de sportschool staat een weegschaal. Nu weeg ik mezelf echt never nooit. Maar ik schatte mezelf op 98 kg. Het was echt 104,7kg!

Trainen gaat overigens superlekker en dat nieuwe eetpatroon ook. Als je een beetje rondkijkt is er ontzettend veel lekkers wat toch gezond is

working it!
                Why so serious?

Comment

Niet teveel naar gewicht(sverlies) kijken, spiegel is de waarheid.
                  Mijn gewicht is al half jaar 86 kilo maar zie een enorm verschil in de spiegel. gewicht is belangrijk voor je voedingsschema.

Keep up the good work !!

Comment

Nee, helemaal waar. Ik ben ook niet van de weegschaal maar dat ding stond er toch en ik heb er thuis niet eens eentje, dus ik dacht even mijn beste schatting checken. Ik zal nooit 80kg gaan wegen, dat wil ik ook helemaal niet. We gaan lekker door!

thanks.
                    Why so serious?

Comment

Welkom

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X