Hey jij daar!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hey jij daar!

Ik ben Danny, net 24 geworden en sinds 4 maanden bezig met bulken.
    mijn stats:

lengte 1.78
    gewicht 68kg
    vet% 11.7%
    Spiermassa 59.5kg

Ik neem 40 gram whey per dag en ben sinds kort en creatine kuur gestart.

Ik hoop op dit forum tips en hulp te krijgen om het maximale uit me lichaam te halen binnen een jaar.

In augustus 2013 keer ik terug naar Amerika voor een studie, en voor die tijd wil ik over me gehele lichaam goed gespierd zijn (indien mogelijk de menshealth achtige shapes) om maar een voorbeeld te geven :P en een vetpercentage van 8%

Ik denk nog te gaan groeien tot februari en dan cutten.

Welkom

Comment

Welkom kerel

Comment

succes heb je nodig want er is dan flink wat werk aan de winkel wil je er over een jaar eruit zien als een menshealth cover boy:P

dus succes
        Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
        musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY

Comment

In 1 jaar een mh body op 8% is niet echt reel. niet dat het niet kan, maar je mag wel 10kg vvm aan komen zodat je echt body krijgt en dan moet je nog naar 8%.

iig suc6 je kan ver komen als je weet wat je wilt en hoe ja daar moet komen.
          focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

welkom,
            word hard werken voor je wil je je doel bereiken.
            succes!
            Calisthenics / Street workout

Comment

Bedankt allemaal! En ik weet dat dit een zeer zware taak wordt.

Ik verwacht dat de 8% minder een probleem zal worden als het groeien. Weet niet of iemand dit uit ervaring kan zeggen?

Maar me motivatie is goed, ik ga 4-5x per week naar de gym met een vast patroon en oefeningen (wel verwissel ik dit en doe ik andere oefeningen om de paar weken). 5x per week te veel als je alleen maar zware training doet, dus geen cardio ?

Omdat ik vrij nieuw ben met dit en me veel inlees op informatie op forums en bladen hoop ik dat ik de goede richting uitga met groeien. Ik weet dat voeding heel belangrijk hiervoor is, maar het lijkt mij ook het lastigste. Niet om het vol te houden maar om precies de goede hoeveelheid eten en de goede dingen.

Comment

4-5x per week kan te veel zijn maar het kan ook te weinig zijn, dat heeft helemaal met je schema te maken.

Comment

Ik heb voornamelijk dit schema: (Daarbij train ik wat ik max kan doen)

Dag1: Borst - triceps
                  Dag2: Benen - Buik
                  Dag3: Rust
                  Dag4: Rug -biceps
                  Dag5: Schouders-buik
                  Dag6: Rust
                  Dag7: Borst - Triceps

Dag1: Benen - buik
                  Dag2: etc.

Daarnaast heb ik een voeding schema wat laat zien dat ik tekort aan vet en een beetje tekort aan eiwit zit. Wel een beetje te veel koolhydraten. Dus daar moet aan gewerkt worden.
                  Attached Files

Comment

Het kan een prima verdeling zijn, maar of het te veel of te weinig is kan ook nog aan het aantal oefeningen/sets/reps liggen.
                    Als jij je hierbij goed voelt en vooruit gaat moet je zeker doorgaan, vergeet niet af en toe een deload week in te voegen om je czs(centraal zenuw stelsel) rust te geven.

Goed dat je in je voedingschema ziet wat er beter kan dus hoef ik niks meer op te zeggen.

succes!

Comment

IJsBlok,
                      Hoeveel weken trainen zou je aanraden voordat je begint met een deload week?
                      3 weken trainen 1 week deload?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X