even voorstellen , bij deze

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• even voorstellen , bij deze

haii zal me eigen maar ff voor stellen ik ben peetje .
    mama van twee mooie meiden ....
    sport weer sinds een paar weken . paar jaar geleden ook al veel gesport, maar kreeg toen erg last van mij rug , en moest er tot mijn grote spijt mee stoppen .
    want ging niet helemaal lekker . moest gekraakt worden en dat is niet helemaal vlekkenloos gelopen ...jammer genoeg heb ik daar door blijvend letsel op gelopen . maar nu paar jaar verder had ik het gevoel dat ik gewoon wat miste .en niet zo'n klein beetje ook en ben er achter gekomen dat dat sporten was dus . heb ik de stap gezet en ben weer op me makkie aan bezig .... .... ik heb alleen 1 groot probleem mijn eetlust . smorgens eten gaat me niet goed af ik weet het dat zit tussen me oren net als roken maar daar ben ik sinds kort ook mee gestopt denk als ik ga sporten ga ik het wel goed doen ..... ik zou graag wat advies willen over mijn eetpatroon ...... hoe en wat . dus als er mensen zijn die mij willen helpen graag . dan hoor ik het wel ..... gr peetje

welkom
    Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
    musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY

Comment

welkom peetje, goed dat je weer begonnen bent.
      succes
      ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

Welkom Peetje, als je je voedingspatroon post kunnen we je misschien helpen
        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

nou laten we het er maar op houden dat ik die gewoon niet heb :S

Comment

tja... dan moet je daar maar eens beginnen hé

wat is je cal behoefte? (giantpt.com)
            wat eet je nu zoal en wanneer?

Comment

rond 12 uur eet ik een boterham of twee . en dan rond half 6 me avond eten
              en ik weet het das niet veel ..... en dan tussen door wel is liga of zo of fruit maar meer ook niet . ik heb niet echt een grote eetlust zeg maar ...

Comment

niet echt gezond bezig dus
                Ik heb ook jaren zo geleefd, en toen ik op een bepaald moment in de sportschool vroeg om een schema om af te vallen kon ik beginnen met veel meer te eten dan ik ooit gedaan had.
                En ik heb toch genoten van dat eerste jaar (20kg afgevallen)
                Maar wel met een strikt schema en mij daar ook strikt aan gehouden (wel met voldoende varieer mogelijkheden)
                Ik kan het je alleen maar aanraden. Kost wat discipline in het begin, eten wat op je schema staat, niet meer maar ook niet minder. Eten omdat het tijd is, honger of niet, maakt niks uit.
                Na een poosje ben je het zo gewend en komt die trek vanzelf wel.

Comment

Hey peetje!! Gezellie hoor dat ik je hier spot. Succes!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X