Effe voorstellen dan maar

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Comment

ik zat eerst bij knulst in zierikzee en ben nu naar LA-fitness gegaan. woon ook eigenlijk vlak bij rennese en corina, wat bedoel je nou

Comment

ik zit bij take care maar zit te denken om naar l.a tegaan hoeveel kost het maand abbo voor onbeperkt?

Comment

Wat Corina bedoelt en wat ik ook zelf wel zo normaal en sociaal zou vinden is als Kingkai zichzelf eerst eens even voorstelt...
          Zijn enige twee posts op dit board staan hier in dit topic dus wie is Kingkai?  

Comment

sorry je heb gelijk ik zal me eerst effe voorstellen

Comment

jonge, take care is gewoon de duurste. Bij LA betaal je 150 per half jaar onbeperkt, ze hebben wel wat minder toestellen dan bij take car maarja wat maakt het uit, je boekt toch wel voorruitgang, vraag gewoon om een schema en dan hier efffe poste

Comment

take care is ook super duur maar l.a gaat pas om 4 uur open en wat voor mensen komen daar een beetje?

Comment

ik train echt nog maar een week daar, maar een paar van mijn maten trainen daar ook dus daarom ben ik overgestapt, ken ook de eigenaar. maar er trainen gewoon mensen, meestal is het niet zo druk dus dat is wel relax. er traine ook wel paar echte grote gasten, het is gewoon een beetje een mix zeg maar. Maar het gaat er toch niet om wie er traint, als jij gewoon lekker bezig bent en voorruitgang boekt is het toch goed. ik doe trainen voor mezelf en niet voor een ander.

Comment

welkom
                    als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X