even voorstellen: Rodney

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• even voorstellen: Rodney

Beste leden mijn naam is Rodney, 18 jaar en ik train nu 2 jaar waarvan 1 jaar je echt trainen kan noemen.

Ik weeg op dit moment 82 kilo met 12-14% bf en probeer te bulken wat overgens erg moeilijk is ivm met me werk in de bouw.
    Ik ben 182 lang.

Heb veel verschillende schema's geprobeert en ben erachter dat full body voor mij het meest effectief is. Toch wissel ik om de 4-8 weken van schema FB en split.

Op dit moment ben ik bezig met German Volume Training en het gaat heel lekker. Word er lekker vol van, zeker een aanrader!

Groeten

hallo welkom en succes hoop dat het je allemaal gaat lukken maar dat komt vast goed.

Comment

Welkom Rodney!
      Voor je leeftijd heb je al aardige stats nu.

Waarom is bulken in de bouw moeilijk?
      Je kan toch in je schaftpauze aardig wat weg werken?
      Als jij in 4 maaltijden je calorieën binnenkrijgt,is het goed.
      Je hoeft niet perse 6/7 maaltijden per dag, dat is( gedeeltelijk )achterhaald namelijk.

Succes verder!
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Ik kwam uit op 3600 onderhoud, dus zit rond de 3700-4000 bulk.
        Dat is aardig wat eten haha. Ik ben net begonnen met me eten weer. Nu 6 uur klaar staan en rijst klaarmaken. 9 uur 4 broodjes met een banaan. 11:00 een appel. 12:30 3/4 broodjes. 16:00 weight gainer. 18:00 avond eten. 20:00-22:00 kwark of een shake. Zo is het mogelijk, jammer dat de wc me beste vriend is geworden!

Hopen dit vol te kunnen houden

Comment

Welkom Rodney
          Superbia in Proelio

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X