brekeningen????

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Milena View Post
    Ok dankje ik ben al wel wat wijzer< ik wil nu dus een eet schema gaan maken voor me zelf en mijn vriend maar probleem ik ben precies dus ik ga alles na wat waar in zit en hoe veel er in zit, alles schrijf ik op wat mijn mond in gaat, Um.... heren niet dat wat jullie denken klopt is ook vlees maar dat gaat niet door mijn maag heen hahahaha
    Maar goed wil dus eigenlijk precies weten hoeveel ik van wat mag hebben en hoe kom ik daar dan aan aan de hoe veelheden??
    Sommige voedingsstoffen worden d.m.v. speeksel in je mond al opgenomen in je lichaam, dus het hoeft in enkele gevallen niet eens de maag te passeren. Maar dat geheel terzijde.

In de excelsheet staan allerhande etenswaren opgenoemd, maak een schema met wat je lust en blijft binnen je marges. Zo moeilijk zal het niet zijn. Zodra je een schema hebt, kunnen wij deze evt. bekijken voor je.
    2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
    14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
    25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5

Comment

ok ok top

I LOVE IT

Comment

Originally posted by Milena View Post
        Ok dankje ik ben al wel wat wijzer< ik wil nu dus een eet schema gaan maken voor me zelf en mijn vriend maar probleem ik ben precies dus ik ga alles na wat waar in zit en hoe veel er in zit, alles schrijf ik op wat mijn mond in gaat, Um.... heren niet dat wat jullie denken klopt is ook vlees maar dat gaat niet door mijn maag heen hahahaha
        Maar goed wil dus eigenlijk precies weten hoeveel ik van wat mag hebben en hoe kom ik daar dan aan aan de hoe veelheden??
        huh wat denken wij dan?
        installing muscles....please wait

Comment

Geen idee vertel

Comment

Je kcal behoefte schat ik in op 1700-1800 (mits je stofwisseling optimaal werkt nu). Gezien het feit dat je nu maar 1100 eet, denk ik dat je al veel langer minder eet als 1700-1800 en dat je stofwisseling niet optimaal werkt. In dit geval zou ik:

week 1: 1300, E100, k125, V44
            week 2: 1500, E100, K150, V55
            week 3: 1700, E100, K175, V66
            week 4: 1800, E100, K200, V66
            week 5-12: 1300, E100, k125, V44

Op deze manier garandeer je in de eerste 4 weken dat je stofwisseling en vetverbranding maximaliseert. Waarvan je profiteert in week 5-12. De meesten die het zo hebben aangepakt qua opbouwen, komen niet aan in lichaamsgewicht gedurende de eerste vier weken en hooguit einde week 5 ben je op huidige gewicht (maar waarschijnlijk al een stukje lager).

Als je stofwisseling wel goed werkt, omdat je de laatste maanden op die 1700-1800 kcal hebt gegeten of meer, dan kun je direct beginnen met 1300.

succes
            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

moet je je eens indenken... de kans is groot dat jij meer mag gaan eten om af te vallen ...
              Geniet er nu van, dat zal je hierna waarschijnlijk nooit meer gebeuren

(en ja, meer eten en daardoor afvallen dat kan.... ik ben ervaringsdeskundige )
              ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

Hee dat is nieuw voor mij, vind ik wel fijn om te horen

Dus jij zecht eten maar ja wel normaal eten he hihihi

Dankje top

Comment

inderdaad... normale gezonde voeding

dus wel een goed schema maken, en je daaraan houden. Je moet weten wat je doet om waar nodig te kunnen bijsturen. Maar die tips had je al van dynobet gekregen... en hij heeft zich echt op voedingsadvies toegelegd, daar heb ik niet zo veel aan toe te voegen
                  ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

Als je dat schema ingevuld hebt met wat je dagelijks zoal eet en drinkt kan je daarna hiermee beoordelen of dat min of meer in orde is: http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...-ingevuld.html
                    Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X