Hallo allemaal

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hallo allemaal

Als eerste wil ik jullie bedanken ik fitness al een paar jaar maar was sinds 2 maanden wat serieuzer geworden en had vaak gebruik gemaakt van het advies die ik hier in de forums had gelezen bedankt hiervoor.

Ik heet Brian en ik ben 35 jaar ok beetje laat begonnen zal misschien nooit dat bodybuilding lichaam krijgen maar ik vind de training er naar toe veel belangrijker dan de resultaat.
    Ik merk wel dat ik steeds beter word elke keer dat ik train sinds ik meer train merk ik dat ik me fitter voelt en dat ik steeds zwaarder kan trainen. Ik train 3 4 x per week waaronder 2 x kracht en 2 1 x cardio. Maar ben blij dat ik als ik vragen hebt dat ik ze hier grotendeels kan vinden.

Welkom, succes met je doelen
    Hard work Pays off!

Comment

Welkom, goed om te horen dat je de weg er naartoe belangrijker vind dan het resultaat. Het is idd wel zo dat je al 35 jaar bent, maar zeker geen reden om je (misschien wel droom)fysiek in de weg te staan. Gewoon goed door blijven trainen en door blijven leren en lezen hier op het forum en zeker genieten van de trainingen. Succes!

Comment

Bedankt maar daar in tegen merk ik wel dat ik beter word ik til gewichten waar ik in begin alleen maar van kon dromen ik heb wel begrepen dat iedereen wel tot een punt komt waar het moeilijker word om te verbeteren maar met een beetje wilskracht kom je overal

Comment

Welkom!

Leuk dat je goede vooruitgang boekt.
          Maar dat je geen 'bodybuildlichaam' kan krijgen door je leeftijd,klopt niet hoor.

Ik weet niet wat nu je lengte/gewicht is,maar er is nog veel mogelijk.
          Het ligt eraan wat je doelen zijn en vooral wat je er voor over hebt.
          En het zal inderdaad wat moeilijker zijn vergeleken met iemand die 15 jaar jonger is, maar het kan.

Als je zo tevreden bent,is het goed toch,maar soms de lat iets hoger leggen kan geen kwaad.

Succes verder!
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Bedankt voor de reaktie, ik ben 1.84 en weeg gaat erom na een maaltijd of er voor maar rond 98 tot 100 kilo
            Mijn doel is mijn love handles en dat buikje te verliezen en sterker te worden met een goede conditie.
            Ik heb mmijn eet gewoonte verandert heet veel rijst en kip en gehakt neem naar mijn werk rijstwafels mee
            Ik neem na trainen een eiwitdrankje als ontbijt eet ik een bord havermout

Comment

Misschien is het wat voor je om eens een voedingsschema in te vullen en te posten?
              Bij de stickies kan je dan eerst je behoefte uitrekenen daarna een schema invullen zodat je precies weet of je genoeg/teveel eet en of de verhoudingen koolhydraten/eiwitten/vetten goed zijn.
              DIVIDE ET IMPERA

Comment

dank je voor de tip ik heb het bekeken en het is als volgende

Lichaamsgewicht: 98 KG
                Lichaamsvet percentage: 27.5%

Totale dagelijkse energiebehoefte: 3553 kcal

Dagelijkse behoefte eiwitten: 156 Gram
                Dagelijkse behoefte vetten: 79 Gram
                Dagelijkse behoefte koolhydraten: 554 Gram

Comment

http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...xcelsheet.html

Ok,en als je dan bij het voedingsschema invult wat je zoal dagelijks eet,zie je precies of het klopt en waar je evt wat moet toevoegen of weglaten.
                  DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X