Wat kjoet zo onze fotos onder elkaar, zelfde houding alleen weeg ik net zoveel als je arm (:
helloww
Collapse
X
-
Originally posted by Gio Romano View PostZie het idd steeds vaker nieuwere leden die met een msn achtige taal communiceren... Goed leuk dat jullie ook beginnen, ben zelf ook niet niet zolang lid van het forum! Probeer wel een realistische doelstelling voor jezelf te stellen. Spieren trainen is niet makkelijk en gaat niet vanzelf, anders liep iedereen als een kleren kast rond. Ik probeer zelf altijd een beeld voor ogen te houden wat ik als resultaat wil zien. in een half jaar gain je niet zoveel, was t maar zo'n feest...
Comment
-
Originally posted by akshay View Postfawaka is niet msn achtige taal fawaka betekend in het surinaams alles goed dus jah
Ik ben akshay en ben 17 jaar jong
Ik train al sinds myn 16e maar ben pas zo een 6 maande gelede serieus begonne n
Met traine
Fitness is myn hobby.
Ik ben 1.80 en 74 kilo
Myn doel voor nu is dat ik rond de zomer 85 kilo ben.
Originally posted by Gio Romano View PostZie het idd steeds vaker nieuwere leden die met een msn achtige taal communiceren... Goed leuk dat jullie ook beginnen, ben zelf ook niet niet zolang lid van het forum! Probeer wel een realistische doelstelling voor jezelf te stellen. Spieren trainen is niet makkelijk en gaat niet vanzelf, anders liep iedereen als een kleren kast rond. Ik probeer zelf altijd een beeld voor ogen te houden wat ik als resultaat wil zien. in een half jaar gain je niet zoveel, was t maar zo'n feest...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 91kg 10x
- Box goblet squat 6kg 50x
One legged paused calf raise:
- BW 20x,...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door OiukyuranGreen Street CBD Gummies Canada The official website and authorized retailers offer the assurance of genuine products backed by the brand’s quality...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
door ROGAnusHey allemaal,
Ik ben momenteel bezig met een cut en wil mijn vetpercentage verlagen terwijl ik zoveel mogelijk spiermassa...-
Kanaal: Dagelijkse voeding
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 4x
- hindu squat BW 30x
Deficit wide grip SL DL:
- 120kg 3x
-...-
4 dagen geleden -
-
door TioKatloisStallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
-
4 dagen geleden -
-
door RonaldglehartOFFICIAL FACEBOOK LINK@@ https://www.facebook.com/CBD.Gummies.Highline.Wellness/
Highline Wellness CBD Gummies:- outstanding....-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C nog die ik afgelopen zondag gedaan had:
Training C:
Pin zercher squat:
- 100kg 5x
- Box goblet squat 4kg 50x...-
6 dagen geleden -
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
1 week geleden -