Senior gaat van start...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Mooi verhaal! Ik volg
    1.68 -- 66-67KG -- 15-16% BF
    Personal Records: Deadlift 5x160 / 1x175kg -- Full Squat: 3x90kg -- Benchpress: 5x90kg / 1x100kg -- Military Press 3x60kg

Comment

Na je negentigste reageer je nog steeds op krachttraining

Mooi leesvoer in de link! Het is nooit te laat om te beginnen met liften! Succes
      The expert in anything was once a beginner..

Comment

Originally posted by MisterMn View Post
        Na je negentigste reageer je nog steeds op krachttraining

Mooi leesvoer in de link! Het is nooit te laat om te beginnen met liften! Succes

Top! Leuk stukje zeg :-) Werkt motiverend!

Comment

Leuk! Mooi verhaal! Is weer een keer iets anders dan die 17-jarige jochies die denken over een kuurtje. Veel succes.
          Ik doe een gok

Comment

Zeg dat wel;p ik volg ook mooie om te zien
            Daar boven op de berg

Comment

Knallen met die hap! Suc6!

Comment

Bedankt voor alle positieve, sympathieke reacties! Ik ben inmiddels een blogje gestart: http://forum.bodynet.nl/trainingslog...r-gestart.html. Alvast bedankt voor het volgen :-)

Comment

Wauw wat gaaf zeg! Inspirerend voor veel mensen denk ik. Iedergeval wel voor mij. Dat bewijst karakter! En geweldig voor je vrouw! Heel veel succes en laat wat van je horen!

Martijn.
                  In between obsessed periods

Comment

Originally posted by mdejonge View Post
                    Wauw wat gaaf zeg! Inspirerend voor veel mensen denk ik. Iedergeval wel voor mij. Dat bewijst karakter! En geweldig voor je vrouw! Heel veel succes en laat wat van je horen!

Martijn.
                    Ha Martijn,

Bedankt voor je bericht! Dat inspireert mij dan weer :-). Ik ben nu een week of 8 bezig en de resultaten worden steeds beter zichtbaar. Nu ben ik officieel verslaafd. Ik voel me beter dan ooit tevoren. Vandaag geen trainingsdag, maar ik kan niet wachten tot morgen. Het wordt elke dag leuker :-).

Groeten, Skindowz

Comment

Super! Haha het virus had mij na 2 trainigs al te pakken. Ben direct serieus begonnen, voedingsschema, up/lb schema, samen met mn broer die al tijdje bezig was. Maar zat in een dipje, nu niet meer gelukkig.
                      Ben zelf nog maar enkele maanden bezig, en ben nog jong(20), maar ben hier niet voor het zomerbuikje, haha.
                      In between obsessed periods

Comment

Mooi verhaal!
                        Heel veel succes!
                        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Voor hen die geïnteresseerd zijn in mijn Home Gym heb ik hier foto's geplaatst: http://forum.bodynet.nl/trainingslog...gestart-2.html

Comment

TOP! veel plezier, succes en geluk! en volgen ga ik u zeker!
                            Mangs wa, aait nich

Comment

Wordt er hier nog getraind?
                              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                                Wordt er hier nog getraind?
                                Jazeker! Ik sla geen sessie over. Ben nu een weekje op vakantie in Turkije, maar ga zondag weer aan de slag. Ik verhoog nog steeds iedere sessie minimaal één oefening in gewicht. Ik dacht dat ik aan mijn max zat, maar ik wordt steeds sterker :-). Ook met het eten gaat het nog steeds prima.
                                Ik heb inmiddels ook een verstelbare halterbank aangeschaft en een 'tricepsbord'.

@Dyno; zo gauw ik thuis ben zal ik je mijn resultaten even mailen en mijn voortgang hier posten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X