Let me introduce!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by jmeijer View Post
    Maar wat ik me afvraag hé, die 27-2800 kcal die je als man eigenlijk hoort binnen te krijgen, hoe doet iedereen dat? De meesten van ons hebben toch een baan? Je gaat toch niet om 2 uur smiddags op je werk rijst of pasta zitten eten? Hoe krijg je dan die 6/700 kcal binnen? Bijvoorbeeld jij rain, of knulletje. Hoe komen jullie aan je kcal verspreid op een dag
    Ik eet geen rijst en kip(meer)overdag,maar vooral volkoren brood.
    Als jij bv 's ochtends begint met 400 ml melk/75 gr brinta of havermout/30 gr whey en 12 boterhammen ei/pindakaas/kipfilet verdeeld over de dag,kom je een heel eind.

Flink veel avondeten en 's avonds handje noten en 500 ml kwark.

Veel eten wen je vanzelf aan,ook al heb je niet altijd trek.
    Last edited by rain; 21-09-2014, 08:59.
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sorry hoor, maar ik ben niet echt onder de indruk van dat voedingsschema. Je wilt aankomen maar komt aan een dagtotaal qua kcal wat in de buurt van je onderhoudsniveau ligt. Dan zul je niet veel aankomen. Daarnaast ben ik er een voorstander van om ruim voldoende eiwitten te eten bij je eerste maaltijd. Dat beetje wat jij in je schema hebt staan is naar mijn mening niet voldoende.
      Al met al is er nog meer dan voldoende ruimte voor verbetering met een correct voedingsschema en een correct trainingsschema voordat je over AS zou kunnen gaan nadenken.
      Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by rain View Post
        Ik eet geen rijst en kip(meer)overdag,maar vooral volkoren brood.
        Als jij bv 's ochtends begint met 400 ml melk/75 gr brinta of havermout/30 gr whey en 12 boterhammen ei/pindakaas/kipfilet verdeeld over de dag,kom je een heel eind.

Flink veel avondeten en 's avonds handje noten en 500 ml kwark.

Veel eten wen je vanzelf aan,ook al heb je niet altijd trek.
        12 plakken brood? Respect. Word je daar niet echt heel dik van? Brood is 1 vd grootse dikmakers. Ik zou opzich wel tevreden zijn als ik vanaf 81 naar 85 kilo zou gaan. Als valt toch wel te presteren met test? (Met dianabol er bij sowieso, maar daar wordt je ook weer te vochtig van) maar laten we zeggen 500 mg test voor 10-12 weken dat moet toch kunnen?

Comment

En dat ik er naturel + beter eetschema veel meer uit kan halen op dit moment weet k ook wel. Alleen heb er gewoon het geduld niet voor en ben te nieuwsgierig geworden over het gebruik van aas.

Comment

Haha 12 plakken brood is 12x80 kcal.

Is maar 960 kcal.

Vind je dat al veel?

Niet gaan kuren.
            Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Brood dikmakers?
              Je hebt echt geen basiskennis he?
              4kg bijkomen doe je ook easy zonder die troep in je lijf .

Of je bent een troll, of je bent stronteigenwijs.
              Je gaat toch kuren, hoe dan ook.
              12 weken test/hcg/nakuurtje.
              Graag wel foto's voor/tijdens/na svp.

Dus ik geef het op, succes.
              Last edited by rain; 21-09-2014, 11:05.
              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Brood dikmakers?
                Je hebt echt geen basiskennis he?
                4kg bijkomen doe je ook easy zonder die troep in je lijf .

Of je bent een troll, of je bent stronteigenwijs.
                Je gaat toch kuren, hoe dan ook.
                12 weken test/hcg/nakuurtje.
                Graag wel foto's voor/tijdens/na svp.

Dus ik geef het op, succes.

Rain, ik geloof dat jij meer ervaring hebt als ik, maar beledigen is ook weer niet nodig iedereen is wel eens benieuwd/nieuwsgierig naar iets. Mocht het misgaan oke so be it, dan heb ik het geprobeerd. Kga er niet dood van toch?

Kan je me misschien uitleggen wat HCG met je doet, ben het aan het zoeken maar geloof dat jij het ook weer beter weet

Comment

Vind je het een belediging als ik zeg dat je stronteigenwijs bent en geen basiskennis hebt?
                  Mwa,dan denken wij daar anders over.
                  Iets proberen is inderdaad leuk,maar niet ten koste van je (geestelijke)gezondheid toch?
                  Jij doet nl net alsof het snoepjes zijn,terwijl het zware medicijnen zijn.
                  Eventueel Gyno weg laten snijden is inderdaad een verwaarloosbaar risicootje.
                  Oke,so be it.

Uiteraard hoeft dat niet te gebeuren,maar met jouw vetpercentage is de kans op complicaties een stuk groter.

Voor hcg kan je de zoekfunctie en google gebruiken,daar is genoeg over te vinden.
                  DIVIDE ET IMPERA

Comment

Nou overdrijf je

Bij tekenen van gyno kan je meteen Nolvadex slikken.. weg laten snijden klinkt alsof je in een horror film zit

Comment

Ik niet ,mijn vetpercentage loopt al gestaag op.

Maar jij adviseert mensen altijd meer te eten, vandaar(zelfs bij zwakke schouders ).
                      En vaak, of beter gezegd altijd, is dat ook de oplossing om groter te worden.
                      Zeer waarschijnlijk ook in het geval van ts.
                      Beginners die zeggen genoeg te eten, eten veel te weinig.

Deze uitleg is uiteraard niet voor jou herr Ruhl, maar voor ts.
                      Hier voel ik me aangesproken, heb dan ook mijn schema in mn topic gezet, en zie Ruhl daarna niet meer.......?
                      Dat is dan wel jammer.
                      In between obsessed periods

Comment

Waar?
                        Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Originally posted by jmeijer View Post
                          Rain, ik geloof dat jij meer ervaring hebt als ik, maar beledigen is ook weer niet nodig iedereen is wel eens benieuwd/nieuwsgierig naar iets. Mocht het misgaan oke so be it, dan heb ik het geprobeerd. Kga er niet dood van toch?

Kan je me misschien uitleggen wat HCG met je doet, ben het aan het zoeken maar geloof dat jij het ook weer beter weet
                          is geen belediging John... en tuurlijk iedereen is wel eens benieuwd naar iets. Maar om maar gewoon te denken laat ik eens gaan kuren terwijl ik er nog lang niet klaar voor ben en kijken hoe het loopt met alle gevolgen van dien is gewoon behoorlijk dom. er is natuurlijk een reden waarom je die meuk niet gewoon kan kopen bij de apotheek he... wees gewoon verstandig en ga trainen met een fatsoenlijk trainingschema en eetschema en zet AAS gebruik ff uit je hoofd. denk dat je later dankbaar zult zijn!
                          Mangs wa, aait nich

Comment

Lol 5 kg aan willen komen en daar roids voor willen gebruiken :') Jij begrijpt echt helemaal niks van deze sport.
                            Ik doe een gok

Comment

......
                              Last edited by Iguana; 22-09-2014, 09:00.

Comment

Klopt
                                Last edited by Iguana; 22-09-2014, 09:13.
                                Mangs wa, aait nich

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X