Gespierde groeten aan iedereen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Welkom.

Comment

Welkom...

En inderdaad probeer eerst naturel gewicht bij te komen vooraleer je begint met bepaalde produkten.

Goed eten en intensief trainen zijn de basisregels hoor !!!

gewicht: 97kg
      lengte: 1.85m
      bf: 14%

Comment

Welkom

Originally posted by [b
        Citaat[/b] ]Wat en hoeveel en waarmee kan ik snelle spiergroei bekomen op een correcte manier
        Hier een voorbeeld schema voor je!!!

Week 1 t/m 10 500gr brinta ED
        Week 1 t/m 6 banaan EOD
        Week 1t/m 10 500gr kwark ED

They call me Alcatraz.....because I'm hard as a rock
        Don't stimulate....Annihilate!!!
        Ronnie is STIL the King!!!

Comment

Welkom hier en veel succes.
          Brear.

Comment

Welkom kerel!
            We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

welkom

Comment

hallo man..

Comment

ola kerel
                  eat eat eat and look like a freak!

Comment

Ok het is duidelijk dat de voeding belangrijker is dan de kuur .
                    Ik ben nu 27 jaar en ik kom van een 65 kg dus dat wil zeggen dat ik ondertussen al 8 kg ben bij gekomen en dat zijn spieren .
                    Ik heb laatst mijn body mass index laten meten en dat was 16% , dus sta ik redelijk scherp.
                    Voor de voeding ben ik bij een dietiste geweest maar die is volgens julie niet echt bekwaam? De caloriewaarde van mijn dieet was 2250 clariën.
                    Ik vraag mij af waarom iedereen zo mysterieus doet over kuren eigenliijk ; als ik straks een telefoontje doe heb ik zo een kuur en ik heb echt ni lang moeten zoeken ; Het enige waarik lang naar aant zoeken ben is correcte informatie van mensen die weten waar ze mee bezig zijn...
                    Ik heb zelfs al naar een sportdoktor gebeld om mij te helpen en zelfs die draait rond de pot.
                    Ik beslis dit niet van vandaag op morgen hoor , dit zit al een paar maand in mijn hoofd ENNN ik heb vorig jaar al een kuurtje gedaan maar met weinig resultaat.... Dit was met sustanon , deca en drive...

Comment

###### waar gaat dit heen met de wereld ..

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (elabaa @ Jul. 05 2005,11:40)]Het enige waarik lang naar aant zoeken ben is correcte informatie van mensen die weten waar ze mee bezig zijn...
                        En die heb je in de diverse topics dan ook gehad, doe er wat mee..

Greets...
                        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Nog eventjes iets..

Bedankt om allemaal te reageren ; je leert hier inderdaad elke minuut bij...

Comment

precies, we worden steeds scherper hier
                            Sponsored by:
                            Inshapesupplements

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (elabaa @ Jul. 05 2005,11:40)]
                              Ik vraag mij af waarom iedereen zo mysterieus doet over kuren eigenliijk ; als ik straks een telefoontje doe heb ik zo een kuur en ik heb echt ni lang moeten zoeken ; Het enige waarik lang naar aant zoeken ben is correcte informatie van mensen die weten waar ze mee bezig zijn...
                              Ik heb zelfs al naar een sportdoktor gebeld om mij te helpen en zelfs die draait rond de pot.
                              Ik beslis dit niet van vandaag op morgen hoor , dit zit al een paar maand in mijn hoofd ENNN ik heb vorig jaar al een kuurtje gedaan maar met weinig resultaat.... Dit was met sustanon , deca en drive...
                              Hey kerel welkom hier. Zou toch een ander telefoon nummer bellen als vorige keer, als je dit keer wel resultaten wilt zien...

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Ik denk er zelfs aan om zelf iets te gaan halen in het buitenland want hier in belgie is alles illegaal waardoor het ook nog es zo duur is..

Edit Curiosio; (in)direct vragen om AS is niet toegestaan op dit board.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X