welkom
Gespierde groeten aan iedereen
Collapse
X
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (elabaa @ Jul. 05 2005,14:59)]Ik denk er zelfs aan om zelf iets te gaan halen in het buitenland want hier in belgie is alles illegaal waardoor het ook nog es zo duur is..
Edit Curiosio; (in)direct vragen om AS is niet toegestaan op dit board.
waarom gelijk die as??
als je der eenmaal aan begint groei je naturel bijna nix meer
en je traint net 2 jaarWho's the Chef
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (corina @ Jul. 05 2005,13:22)]precies, we worden steeds scherper hierIn adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
eerst en vooral welkom hier!!
heb wel enkele aanmerkingen
* je zegt ik heb een BF van 16 % en je vindt dan dat je scherp staat? Ik vind dat toch niet echt scherp eigenlijk
* je volgt een dieet van 2500 calorieen dat is naar mijn mening toch te weinig om veel massa te winnen dus ...
dit is niet aanvallend bedoelt, vond het gewoon beetje 'raar'
allé nog veel lees en trainplezier!!
Comment
-
Ik geef je volledig gelijk Da-rub
Ik heb ondertussen nog veel gelezen en ben bij voeding terrecht gekomen ...
Uit de informatie dat ik daar kreeg weet ik dat ik nu al een 4000 cal mag eten en dat vind ik maar best ook want met die 2250 cal had ik steeds honger wat logisch was want mijn lichaam wou meer...
Hoe langer hoe meer welkom ik mij hier voel
Bedankt jongens ; jullie raad word niet in de wing geslagen ; elk woord helpt mij verder..
Comment
-
Idd je moet t ook weer nie over drijve, ga gewoon eerst alles goed leze als je vrage heb stel ze dan. Ik bedoel je heb het nu al over as maar je heb eigenlijk nog nooit een goed eetschema gevolgd zo te zien. Doe eerst dat maares in combinatie met training rust en suplementen, je zal waarschijnlijk natuurel ook nog behoorlijk kunne groeien en als dat vast loopt kan je altijd nog aan de as..............
Grt R
Comment
-
Ik heb 4000 genomen omdat ik redelijk veel werk en ga trainen .
Mijn vader is zelfstandige en werkt in de bouw .Om een centje bij te verdienen ga ik soms met hem mee.
Ikzelf ga in het weekend werken Vrijd ,zaterdag 12h en zondag 12h.
En ik heb gelezen dat je daar allemaal rekening moet mee houden.
Ik had nu een dieet van 2250 cal en met die hoeveelheden verloor ik gewicht .
Ze zeggen dat je moet bulken , vreten en vreten om massa te kweken en dan denk ik dat je gemakkelijk aan 4000 cal komt, niet? Dus wat is het nu vreten of beperkt eten?
Comment
-
als jij van 2500 komt wens ik je veel eet plezier met 4000, ik zou t eerst rustig opbouwen zodat je lichaam aan zoveel eten kan wennen. Verder is het makkelijker om ff via een sticky topic je kcal per dag te berekenene je kan niet echt zegge oke nu neem ik 4000 en als ik dan zwaarder word 4200. Pas als je je kcal per dag heb uitgerekend kan je daar van je eiwitten koolhydraten en vette berekenen en dat op die manier in je voedingschema zette. Oke je weegt 73kg en bent 1.82 je doel is om vollop gespierd tewoorde lijkt mij omdat je nu al over as begint, als ik jou was zou ik voor bulken gaan. Zo zet je waarschijnlijk snel het meeste massa aan, dan nog moet je eerst ff je kcal per dag berekenen en daar iets boven gaan zitte denk ik, ik weet niet of je nu al eiwit shake's heb of of je daar ook nu pas mee begint maar dat is zeker een must voor extra eiwitten daarbij zou je voor een creatine supplement kunne gaan voor je energie om zo weer sterker te worde (weet nei of je hier al ervaring mee heb) maargoed, ik hoor t wel.
Iemand die vind dat iets nie klopt mag zoals ik van jullie uiteraard verw8 gelijk keihard terug vuren!!!
Grt R
Comment
-
Dat wil ik morgen eens gaan doen.
Kijken voor goede eiwit supplementen en koolhydraten.
Mss is dat wel te krijgen in een combisupplement.
Bij een topic over creatinne heb ik gereageerd dat ik ergens gelezen heb , hier op dit forum, dat je als je wil starten met creatine , moet beginnen met 30 gr te nemen in de beginperiode en dat je nadat je lichaam verzadigt is verder kunt met 5 gram per dag.
Vind jij dat een goed idee?
Comment
-
Ik heb nog eens een berekenig gemaakt.
VVM= 73-12= 61 kg
GS = 61.1,23.24 = 1800 Kcal
Daar komt nog eens bij
15% voor het dagelijkse werk 270
50% voor sport 900
10% recreatief 180
1800
----------
3150Kcal energiebalans
60/20/20 regel
Koolhydraten 1890 Kcal 472.5 gr
Eiwitten 630 Kcal 157.5 gr
Vetten 630 Kca 70.0 gr
Dit is mijn energiebalans , dus om te groeien moet ik meer dan 3150 Kcal eten toch?
De calorie meter heb ik ook al gevonden , nu nog iets lekker samenstellen maar eerst slapen.
Tot morgen..
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
22 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-